امام جمعه کرمانشاه: گلایه داریم اما رای می‌دهیم


امام جمعه کرمانشاه: گلایه داریم اما رای می‌دهیم

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: گلایه‌هایی از مدیران کشور وجود دارد اما ما ملت ایران برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران رای می‌دهیم.

آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کار نماینده نظارت دقیق و درست است که اگر در این سال ها اگر نمایندگان با قدرت نظارت میکردند شاهد این اختلاس‌ها و مشکلات کشور نبودیم.
آیت الله علما با اشاره به وظیفه قانون‌گذاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید آنقدر محکم قانون تصویب کنند که شورای نگهبان قانون‌ آن ها را رد نکند.
وی تصریح کرد: پای صندوق های رای رفتن یعنی‌ رای به جمهوری اسلامی، رای به حاج قاسم ها و رای به قدرت جمهوری اسلامی است.
امام جمعه کرمانشاه افزود: هرچند گلایه مندی هایی وجود دارد مسوولان و نمایندگان مجلس باید برای خدمت به مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.
وی اظهار داشت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مرد بزرگی بود که بندگی و ارتباطش با خداوند آن را در نزد مردم‌ معتبر کرد.
وی با اشاره به جایگاه سردار سلیمانی در اقتدار جمهوری اسلامی عنوان کرد: این سردار عالی قدر با تکیه به باورهای دینی و اعتقاد به خداوند توانست اسکتبار را در منطقه زمین گیر کند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تشییع باشکوه پیکر این‌ شهید والامقام، گفت: کشور نیجریه تقاصا کرده بود که پیکر حاج قاسم فقط با پرواز از بالای آن کشور گذر کند؛ این‌ نشان از محبوبیت این سردار بزرگ در میان مردم‌ جهان است.
آیت الله علما افزود: ایشان نه تنها در دوران زندگی به ایران و اسلام خدمات ارزنده ای کرد بلکه پس از شهادتش نیز به کشور خدمت و به استکبار ضربه وارد کرد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فرا رسیدن ایام‌ الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی‌ ایران در جهان با قدرت قد علم‌ کرد و چهره دروغین‌ استبکار را فرو ریخت.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز ملت ایران در جهان‌ حرف نخست را می زند، افزود: مقامات ارشد دنیای استکبار در اعترافات خود بیان کرده اند که در برابر ایران‌ ناتوان هستند و در مقابل راهکارهای رهبری راه به جایی نمی‌برند.
آیت الله علما دهه فجر را سالروز حاکمیت اسلام دانست و گفت: ۱۲ بهمن به معنی تولد شجاعت، امامت و دفاع از اسلام و کشور اسلامی توسط ملت بزرگ ایران است.
وی همچنین‌ به مطرح شدن‌ طرح معامله قرن در فلسطین توسط آمریکا و اسراییل گفت: مقامات صهیونیستی و آمریکایی برای خریدن رای مردم دست به چنین کارهایی زدند.
امام جمعه کرمانشاه باتاکید بر اینکه اسراییل نفس های مصنوعی آخر خود را می کشد، گفت: این طرح توسط همه آزادی خواهان جهان و امت مسلمان کاملا محکوم است.
آیت الله علما با بیان اینکه طرح معامله قرن از یک ذهن الکلی نشات گرفته است، تصریح‌ کرد: فلسطین‌ به قدرت خود باقی خواهد ماند و اسراییل نیز روز به رو سمت نابودی پیش می‌رود.
وی با اشاره به قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران در منطقه و اتحاد بین‌ ملت ایران و عراق گفت: آنچه امروز در منطقه می بینیم‌ ناشی از اقتدار اسلام و اتقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران است.
آیت الله علما در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه مردم‌ را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: خداوند تربیت‌ کننده انسان ها است و ما به عنوان بنده او باید با عمل صالح بندگی را به جا آوریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج