طرح معامله قرن ترامپ اعتباری ندارد


طرح  معامله قرن  ترامپ اعتباری ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: طرح معامله قرن طرحی بی اعتبار و شکست‌خورده است.

آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته(یازدهم بهمن) نماز جمعه کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تولد دوباره اسلام و مطرح و زنده شدن آن در دنیا بود.

وی بابیان اینکه امروز اسلام در دنیا حرف می‌زند و اقتدار دارد، عنوان کرد: اسلام با اقتداری که با پیروزی انقلاب اسلامی، مجاهدت های امام راحل(ره)و خون شهدا بدست آورد، دربرابر آمریکای ابرقدرت ایستاد، درحالی که شوروی و بسیاری از کشورهای قدرتمند اروپایی توانایی ایستادن در برابر این کشور را نداشتند.

آیت الله علما به پیشرفت‌های کشور در این سالها اشاره و اظهار کرد: امروز در همه حوزه‌ها حرف برای گفتن داریم .

وی اضافه کرد: آمریکائیها خود معترف هستند که نمی‌توانند در برابر ایران اقدامی کنند، چرا که می‌دانند جواب آن را خواهند گرفت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به طرح معامله قرن ترامپ اشاره کرد و گفت: این طرح که در پی معامله سرزمین مقدس فلسطین است، طرحی شکست خورده خواهد بود.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی اسرائیل همانند مریض رو به مرگی است که آمریکا برای نجاتش طرح معامله قرن را مطرح می‌کند، درحالی که فایده‌ای ندارد.

آیت الله علما خاطر نشان کرد: آمریکا هر اقدامی کرد و هر سیاستی را بکار برد تا اسرائیل را نجات دهد، اما همه این اقدامات شکست خورده است.

وی بابیان اینکه مسلمانان اعم از شیعه و سنی و همه آزادیخواهان جهان این طرح را محکوم می‌کنند، عنوان کرد: طرح معامله قرن از یک فکر و مغز الکلی صادر شده، لذا اعتباری ندارد و فلسطینیان به بقای خود و اسرائیل به فنای خود نزدیک می‌شوند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر لزوم خروج آمریکا از منطقه، گفت: راهپیمایی بی سابقه مردم عراق در هفته گذشته یکی از شواهد تنفر مردم منطقه از آمریکا است، آمریکایی که باید گورش را از منطقه گم کند.

وی در ادامه به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: طبق قانون اساسی وظیفه یک نماینده قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون است، بنابراین از کاندیداها انتظار داریم که وعده‌های خارج از حوزه اختیاراتشان مانند ایجاد شغل و... به مردم ندهند.

آیت الله علما همچنین از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو دعوت کرد و افزود: هرچند مردم از برخی مشکلات اقتصادی کشور و گرانی ها گلایه مند هستند، اما همه باید پای صندوق های رای حاضر شویم، چراکه پای صندوق رفتن به معنای رای دادن به انقلاب است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس