خون سپهبد سلیمانی بساط استکبار و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه را جمع می کند


خون  سپهبد سلیمانی بساط استکبار و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه را جمع می کند

انصاری گفت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمانی جهبه مقاومت، خون این شهید و همرزمانش باعث می‌ شود که بساط استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در آینده‌ ای نزدیک برای همیشه در خاورمیانه جمع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «جهانگیر انصاری» امروز (۱۰ بهمن) در یادواره سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای مشایخ کهگیلویه و بویراحمد که در حسینیه ثارالله سپاه فتح استان برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی همواره در معادلات خود نسبت به شناخت ملت ایران دچار اشتباه بوده و در هر جایی که برای مقابله با انقلاب اسلامی ورود پیدا کرد، شکست را پذیرفت.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴۰ کشور دنیا از حزب بعث عراق پشتیبانی می‌ کردند، اما ملت ایران با توکل به خدا، تمسک به اهل بیت (ع) و تحت رهبری امام خمینی (ره)، با کمترین ابزار و امکانات با دشمن جنگیدند و شکست را بر او تحمیل کردند.

وی به توطئه‌ های استکبار جهانی بر علیه ملت ایرن در طی ۴۱ سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: آن زمانی که انقلاب اسلامی ما در سن نوجوانی و جوانی بود دشمن قادر به شکست این نظام نبود، چه برسد به الان که در سن ۴۱ سالگی، پختگی و صلابت است و با این وجود هنوز هم استکبار جهانی دست از توطئه‌ های خود علیه انقلاب اسلامی ما برنداشته است.

انصاری عمق دشمنی استکبار جهانی نسبت به نظام اسلامی را بی حد و حصر دانست و اضافه کرد: با وجود تحریم‌ های کمرشکن نظامی و اقتصادی در طی ۴۱ سال گذشته، امروز به یک کشور قدرتمند نظامی و موشکی در دنیا تبدیل شده‌ ایم و خط مقدم ما از ساحل اروند به ساحل مدیترانه انتقال یافته است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مقابله سپهبد شهید سلیمانی با گروه تکفیری داعش در منطقه، یادآور شد: سردار سلیمانی یکی از سربازان ولایت و پرورش یافته مکتب امام (ره) بود که یک ارتش انقلابی را در سطح کشورهای اسلامی سازماندهی کرده و مقابل داعش که تربیت‌ یافته استکبار جهانی بود، ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: سپهبد شهید سلیمانی چنان سیلی محکمی به استکبار جهانی زد که داغ آن سیلی را در قطعه قطعه شدن جسد مبارکش دیدیم.

انصاری گفت: به حول و قوه الهی و با تدبیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمانی جهبه مقاومت، خون این شهید والامقام و همرزمانش باعث می‌ شود که بساط استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در آینده‌ ای نزدیک برای همیشه در خاورمیانه جمع شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403