کمک 75 میلیون ریالی دانشگاه بیرجند به سیل‌زدگان سیستان


کمک 75 میلیون ریالی دانشگاه بیرجند به سیل‌زدگان سیستان

رییس دانشگاه بیرجند گفت: در پی بروز سیل و مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در استان سیستان و بلوچستان، اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه بیرجند اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای ارسال به این مناطق کردند.

احمد خامسان اظهار کرد: وقوع سیل در سیستان و بلوچستان موجب شد تا بار دیگر دانشگاهیان دانشگاه بیرجند برای جمع‌آوری کمک‌هپای نقدی و غیرنقدی تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، وی افزود: براساس فراخوان ارسالی، کارکنان و دانشجویان از سه طریق واریز مبالغ نقدی به شماره حساب اعلامی، فرم کسر از حقوق بهمن ماه و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به چادر امداد هدایای نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کردند.

رییس دانشگاه بیرجند بیان کرد: در پایان این فراخوان اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه بیرجند به صورت نقدی مبلغ 75 میلیون ریال به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

خامسان ادامه داد: کانون هلال احمر دانشگاه بیرجند نیز با ایجاد پایگاه و صندوق سیار، نسبت به جمع‌آوری کمک‌های دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه اقدام کرد. کمک‌های غیرنقدی دانشگاهیان در قالب انواع کنسرو، پتو، کفش، لوازم و اقلام بهداشتی و... جمع‌آوری شد.

وی یادآور شد: در ادامه این طرح دانشگاهیان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 5859837005963836 و یا شماره حساب 483839510 واریز کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا