دامن زدن رسانه های خبری به مسائل قومیتی یک معضل است


دامن زدن رسانه های خبری به مسائل قومیتی یک معضل است

وحدانی فر نگاه قومیتی به انتخابات را یک منکر دانست و گفت: دامن زدن برخی از رسانه های خبری استان به مسائل قومیتی یک معضل اساسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علی وحدانی فر» امروز (8 بهمن) در نشست شورای مر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امر به معروف یک مطالبه جدی اجتماعی است که باید مورد توجه همه متولیان قرار گیرد.

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت و هدف همه انبیای الهی در خط و مسیر امر به معروف برای جامعه بشری بود.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معنای عام دارد، اضافه کرد: انتظار می رود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مقوله مهم و جدی به عنوان یک مطالبه عمومی همکاری لازم را داشته باشد.

وحدانی فر با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بدون تردید نگاه قومیتی به انتخابات یک منکر است و برگزاری میتینگ های انتخاباتی قومیتی به عنوان یک معضل اجتماعی و منکر باید مورد توجه اهالی فرهنگ و رسانه قرار گیرد.

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دامن زدن برخی از رسانه های خبری استان به مسائل قومیتی یک معضل اساسی است.

وی اظهار امیدواری کرد، این منکر اجتماعی با برگزاری نشست هایی با اصحاب رسانه، به حداقل برسد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا