وضعیت مارک مارکز بعد از جراحی دوم چگونه است؟


موتوجی‌پی ایران – موتورسوار پر افتخار تیم رپسول هوندا، مارک مارکز، در ماه نوامبر یک عمل جراحی بر روی شانه ی راست خود انجام داد. شانه ی وی در سپانگ مالزی بر اثر یک حادثه صدمه دید و این صدمه در تست خزر تشدید یافت. این حوادث، کار را به جایی رساند که این موتورسوار، سرانجام برای بار دوم مجبور به عمل جراحی شد. جراحی قبلی او در سال 2019 بر روی شانه ی چپ...

موتوجی‌پی ایران – موتورسوار پر افتخار تیم رپسول هوندا، مارک مارکز، در ماه نوامبر یک عمل جراحی بر روی شانه ی راست خود انجام داد. شانه ی وی در سپانگ مالزی بر اثر یک حادثه صدمه دید و این صدمه در تست خزر تشدید یافت. این حوادث، کار را به جایی رساند که این موتورسوار، سرانجام برای بار دوم مجبور به عمل جراحی شد. جراحی قبلی او در سال 2019 بر روی شانه ی چپ بود تا از دررفتن بیشتر آن جلوگیری کند.

دوران نقاهت این عمل جراحی به طوری بوده که تمام برنامه های مارک مارکز را در تعطیلات کنسل کرده. به نظر او، دوران بهبودی جراحی دوم، سخت تر از جراحی قبل می‌باشد. وی دراین باره گفت:

نمی‌توان گفت که جراحی این دفعه ی من، از دفعه ی قبل آسانتر بوده زیرا بسیار دردناک تر و دشوارتر می‌باشد. بعد از باز کردن شانه ام، پزشکان به من این هشدار را دادند که مراقب دستم باشم تا عضلات و عصب های آن صدمه نبیند. این صدمه می‌تواند بر تحرک دست من در آینده تاثیر بگذارد و این عملکرد برای من بسیار مهم است.

تا دو هفته ی پیش، دست من قدرت چندانی نداشت به طوری که حتی یک لیوان آب را هم نمی‌توانستم بلند کنم، اما در روزهای اخیر اعصاب و ماهیچه ها کمی بهبود یافته و عملکرد دستم مقداری بهتر شده است. من دو ساعت در صبح و دو ساعت در بعد از ظهر، تمرینات توانبخشی برای دستم انجام می‌دهم و می‌توانم بگویم که اکثر اوقات روز، در حال کار کردن روی بدنم هستم و سعی می‌کنم هر چه زودتر، بهتر شوم چون مهلت من تا اولین مسابقه در قطر است.

وضعیت مارک مارکز بعد از جراحی دوم چگونه است؟وضعیت مارک مارکز بعد از جراحی دوم چگونه است؟ مارک مارکز

او در ادامه گفت:

من انتظار دارم در مسابقه اول به خوبی ظاهر شوم و قبل از آن، فرصت تمرین را نیز داشته باشم. سال گذشته توانستم تناسب اندامم را به موقع بدست آورم و امسال نیز مانند سال قبل خواهد بود. دو هفته گذشته برای من یک قدم رو به جلو بوده اما قبل تر از آن شرایط طوری بود که زیاد خوش بین نبودم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)