حمل ویژه یک فرد مبتلا به ویرویس کرونا


حمل ویژه یک فرد مبتلا به ویرویس کرونا

پزشکان و پرستاران مستقر در یکی از فرودگاه های چین پس از اطمینان حاصل کردن از ابتلای یک بیمار به کرونا او را به شکلی ویژه به بیمارستان منتقل کردند.

حمل ویژه یک فرد مبتلا به ویرویس کرونابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی از شیوع گسترده ویروس مرگبار کرونا در چین می‌گذرد. این ویروس مانند آتشی ویران کننده در سراسر این کشور در حال گسترش است. بنا به اعلام مقامات بهداشت چین، کرونا تاکنون جان بیش از ۸۰ نفر را گرفته و بیش از ۳۰۰۰ نفر نیز مبتلا به این ویروس شده‌اند.

مقامات عالی رتبه چین برای جلوگیری از گسترش این ویروس دستور قرنطینه تعدادی از شهر‌های پرجمعیت این کشور را صادر کرده‌اند و اجازه ورود و خروج به شهروندان این شهر‌ها داده نمی‌شود. بیشتر قربانیان اهل شهر "ووهان" واقع در استان هبئی چین بوده‌اند، جایی که نخستین بار شیوع این ویروس مرگبار گزارش شد. گفته می‌شود این ویروس از غذای تهیه شده از حیوانات وحشی مانند خفاش و مار به انسان سرایت کرده است.

تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است افراد مبتلا به این ویروس مرگبار را نشان می‌دهد که مانند چوب خشک روی زمین افتاده و جان می‌دهند. در یکی از ویدئو‌های منتشر شده پزشکان و پرستاران مستقر در یکی از فرودگاه‌های چین را در حال حمل یک مسافر مبتلا به این ویروس به بیمارستان نشان می‌دهد.

در این ویدئو پزشکان در حالی که برای جلوگیری از ابتلا سایر افراد این مسافر را در داخل لوله پلاستیکی قرار داده‌اند او را از آمبولانس به داخل بیمارستان منتقل می‌کنند. این ویدئو نشان می‌دهند که پرسنل آمبولانس حداکثر ایمنی را رعایت کرده و در حالی که اطراف بیمار روی برانکارد را کامل پوشانده‌اند او را به داخل بیمارستان حمل می‌کنند. بنا به گزارش یکی از رسانه‌های چینی در حال حاضر تنها چنین روشی از انتقال ویروس به سایر بیماران، کادر پزشکی، خانواده و اقوام فرد مبتلا جلوگیری می‌کند.

گفتنی است؛ علاوه بر چین در کشور‌های آمریکا، تایلند، ویتنام، سنگاپور، استرلیا، ماکائو، هنگ کنگ، کره جنوبی، مالزی، نپال، فرانسه و ژاپن نیز افرادی به این ویروس مبتلا شده اند. گفته می‌شود ۵۱ نفر از افرادی که در چین به این ویروس مبتلا شده بودند پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی