انتقال قدرت از ایران به آسیا؛ استقلال بهترین خط حمله مرحله پلی‌آٌ‏ف


انتقال قدرت از ایران به آسیا؛ استقلال بهترین خط حمله مرحله پلی‌آٌ‏ف

استقلال پیش از شروع مرحله گروهی، تبدیل به بهترین خط حمله آسیا شده است.

استقلال پیش از شروع مرحله گروهی، تبدیل به بهترین خط حمله آسیا شده است.

به گزارش وبسایت نود، انجام دو بازی خارج از خانه هم نتوانست روند خوب استقلال را متوقف کند و آن‌ها با دو برد رویایی، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. آن هم با اقتداری که مجموعا 8 گل به حریفان‌شان زدند و حتی یک بار هم گل نخوردند.

استقلال بازی اول پلی آف در امارات، سه گل به الکویت زد و بازی دوم در خانه حریف، 5-0 الریان قطر را برد. شاید خوشبین‌ترین طرفداران استقلال هم، تصور زدن 5 گل به تیم پرستاره قطری در زمین حریف را نداشتند. حالا استقلال با این هشت گل، بهترین خط حمله لیگ قهرمانان پیش از شروع مرحله گروهی شده است. بجز استقلال، هیچ تیمی نتوانسته در 2 یا 3 بازی پلی آف، بیشتر از 6 گل بزند.

بعد از نماینده ایران، ملبورن ویکتوری استرالیا و کداح مالزی با 6 گل زده در رده بعدی قرار دارند. استقلال در ایران هم با زدن 33 گل در 16 بازی نه تنها بهترین خط حمله فعلی لیگ، که بهترین خط حمله تاریخ لیگ برتر در 16 هفته ابتدایی را در اختیار دارد. آن‌ها روند خوب‌شان را در آسیا هم ادامه داده‌اند و قدم اول را، محکم برداشتند.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال هم در دو بازی، توانست 3 گل بزند و از حالا، آمادگی‌اش را برای قرار گرفتن در جمع مدعیان آقای گلی لیگ قهرمانان نشان بدهد. البته، گل‌های مرحله پلی آف از شروع مرحله گروهی محاسبه نمی‌شوند و همه مهاجمان، با صفر گل زده مسابقات را آغاز می‌کنند.

22330

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده