حرکات عجیب و جنجال‌برانگیز خواننده پاپ در اولین اجرای کنسرتش +ویدئو


حرکات عجیب و جنجال‌برانگیز خواننده پاپ در اولین اجرای کنسرتش +ویدئو

رفتار و حرکات عجیب مهراد جم خواننده پاپ در اولین اجرای زنده خود با انتقاد کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مهراد جم خواننده جوان موسیقی پاپ ایران برای اولین اجرای زنده خود در ۴ بهمن ۱۳۹۸ در تالار شهر جزیره کیش بر روی صحنه رفت اما اولین کنسرت او با حواشی زیادی همراه شده است. او در حین اجرا با فریاد از حاضرین می‌خواهد که با او همکاری و همخوانی کنند و این نحوه اجرا و پوشش او به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

کاربران عنوان می‌کنند که مهراد جم از چهره‌های جدید موسیقی پاپ در کشور است که تنها یک سال فعالیت رسمی خود را در همکاری با مسعود جهانی آغاز کرده است. این کاربران حجم تبلیغاتی که برای آثار این خواننده جوان در فضای مجازی شده بود را در معروفیت و شهرت او بسیار موثر می‌دانند. اما عنوان می‌کنند جدایی از اجرای پر نقد این خواننده جوان، گزارش‌هایی نیز از سایر اجراها که با موازین اخلاقی مغایرت دارد وجود دارد اما چرا نظارت صحیحی بر اجراها وجود ندارد.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on Jan 25, 2020 at 5:25am PST

برخی از کاربران معتقدند رفتار و حرکات عجیب مهراد جم به دلیل این است که برای اولین بار روی سن رفته است و تحت تاثیر جو حاکم بوده است. تعداد زیادی از کاربران نیز مردم را مقصر می‌دانند که خواننده‌های بسیار با استعداد را نادیده می‌گیرند و به این افراد و سبک آنان توجه می‌کنند و برای حضور در کنسرت آنها بسیار هزینه می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by 👑 فقط واسه خنده 😀 (@video_4fun) on Jan 25, 2020 at 10:58am PST

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش