کتابی که بازیگر زن سرشناس خواندنش را توصیه کرد


کتابی که بازیگر زن سرشناس خواندنش را توصیه کرد نوشته کتابی که بازیگر زن سرشناس خواندنش را توصیه کرد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

کتابی که بازیگر زن سرشناس خواندنش را توصیه کرد

کتابی که بازیگر زن سرشناس خواندنش را توصیه کرد

ایبنا نوشت: مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته جیمز پترسون ، نویسنده شناخته‌شده آمریکایی در ژانر پلیسی با کتاب «گم‌شدگان» موفق شد به فهرست پرفروش‌ها راه یابد.

این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی این هفته خواهیم داشت.

«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز ۷۲ هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته بار دیگر در جایگاه اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز جا خوش کرده است. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویترسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب اخیراً با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.

«گم‌شدگان» نوشته جیمز پترسون و جیمز اُ بورن در هفته نخست انتشار در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. وقتی اف بی آی از کاراگاه تام مون از میامی درخواست می‌کند برای کمک به حل موضوعی بین‌المللی به خارج از کشور برود با کمال میل نمایندگی شهرش را می‌پذیرد اما وقتی مون قاچاقچی کودکان را در آمستردام دستگیر می‌کند ماجرا پیچیده می‌شود و به پرونده‌ای درباره یکی از اهالی میامی ختم می‌شود.

«ادوارد عزیز» نوشته آن ناپالیتانو در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد اما حالا و پس از دو هفته در جایگاه سوم قرار دارد. پسری دوازده ساله تنها نجات‌یافته سقوط هواپیما است و همه خانواده‌اش را در این حادثه از دست داده و در تلاش است زندگی جدید شروع کند و تراژدی بزرگ زندگی‌اش را پشت سر بگذارد.

«چه سن سرگرم‌کننده‌ای» نوشته کایلی رید پس از گذشت سه هفته از انتشار در جایگاه چهارم پرفروش‌ها قرار دارد. پرفروش‌های نیویورک‌تایمز وقتی پرستار آلیکس متهم به آدم‌ربایی می‌شود همه چیز دچار آشفتگی می‌شود.

«محافظین» نوشته جان گریشام پس از گذشت ۱۴ هفته از انتشار همچنان در میان پرفروش‌ها قرار دارد و جایگاهش تغییری نسبت به هفته گذشته نداشته است و در جایگاه پنجم قرار دارد. کالن پُست، شخصیت اصلی داستان و وکیل دادگستری وکالت یک پرونده مهم را بر عهده می‌گیرد و با چند قاتل درگیر و زندگی‌اش دگرگون می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن