امیدآفرینی محور برنامه های دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد است


امیدآفرینی محور برنامه های دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد است

یاسوج- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدآفرینی و نشاط افزایی محور اصلی برنامه های ایام الله دهه فجر امسال در این استان بوده و تمامی آنها نیز با رویکرد مردمی برگزار می شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز سه شنبه در نشست کارگروه های اجرایی ستاد ایام الله دهه فجر امسال کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ۲۲ کارگروه برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های ایام الله دهه فجر امسال در این استان تشکیل و فعال شده است.

وی افزود: برخی از رسالت های مهم این کارگروه ها شامل بصیرت افزایی، روشنگری، تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب، احصا و پاسخ مناسب به پرسش ها و شبهات مردم و به ویژه نسل جوان، تقویت روحیه مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی مردم و حفظ اتحاد و انسجام ملی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این ۲۲ کارگروه گزارش عملکرد و فعالیت های خود را به طور مستند ارائه دهند و از دستگاه های اجرایی برتر و فعال استان نیز پس از ایام الله دهه فجر امسال در آیینی تجلیل می شود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: ایام الله دهه فجر امسال نخستین سال گام دوم انقلاب و ورود به دهه پنجم بوده و به همین دلیل اهمیت ویژه ای دارد.

وی ابراز داشت: بیانیه گام دوم انقلاب باید بیش از پیش برای قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از جمله نوجوانان و جوانان تبیین شود و انتظار می رود که مدیران اجرایی و کارکنان نهادهای دولتی استان نیز آن را مطالعه کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یوم الله ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی است و این روز با عنوان «حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل ها» نامگذاری شده است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: شعار ایام الله دهه فجر امسال شامل «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است.

وی افزود: همه ساله از پنج تا ۱۱ بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از ایام الله دهه فجر نامگذاری و برنامه های جشن و شادی به همین مناسبت در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شد اما امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه دوم لغو شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ائمه جمعه این استان در روزهای ۱۱ و ۱۸ بهمن ماه امسال به بیان و تشریح خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب در خطبه های آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه می پردازند.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: پلاکاردهای مورد استفاده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده دشمنان باید بدون درج نام دستگاه های اجرایی باشد.

وی ابراز داشت: مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پیگیری ها و رایزنی های لازم برای تأمین یک فروند بالگرد به منظور پوشش تصویری مناسب تر حضور گسترده مردم یاسوج در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را انجام دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضاسازی، تبلیغات محیطی، چراغانی و آذین بندی به نحو مطلوب در این استان انجام شود.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: شامگاه ۲۱ بهمن امسال نیز همچون سال های قبل و همزمان با سراسر کشور آیین نورافشانی و سردادن بانگ الله اکبر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی افزود: آیین معنوی و فرهنگی میهمانی لاله ها عصر پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه امسال در گلزار شهدای یاسوج و دیگر نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۲ بهمن ماه به عنوان سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اهمیت خاصی دارد و برنامه های متنوعی نیز در این استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: برخی از این برنامه ها شامل رژه خودرویی، موتوری و دوچرخه سواران از فرودگاه تا گلزار شهدای یاسوج، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان با حضور مردم، مسؤولان اجرایی، دانش آموزان و دانشجویان و سخنرانی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج است.

وی ابراز داشت: ۱۲ بهمن امسال با عنوان «ولایتمداری، انقلابی گری و پیوند ناگسستنی ملت با امام خمینی (ره)» نامگذاری شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: استاندار این استان در ایام الله دهه فجر امسال برای کلنگ زنی یا افتتاح طرح ها و دیدار با مردم در شهرستان های هشت گانه استان حضور می یابد.

عزیز فیلی اظهار داشت: اسامی و مشخصات طرح های افتتاحی یا کلنگ زنی کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال به تفکیک شهرستانی از فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی مربوطه گرفته شده است.

وی افزود: طرح های عمرانی یا اقتصادی کلان و مهمی در ایام الله دهه فجر امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان استانی و کشوری افتتاح یا کلنگ زنی می شوند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گرامیداشت یاد، نام و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی در تمامی برنامه های ایام الله دهه فجر امسال این استان لحاظ شده و مدنظر متولیان امر و مسؤولان اجرایی استان باشد.

فیلی عنوان کرد: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر تبیین خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب برای مردم این استان حضور گسترده ای در برنامه های ایام الله دهه فجر امسال به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات