انتخاب رئیس تحقیقات راهبردی هوانیروز آبیک به عنوان پژوهشگر برتر نزاجا


انتخاب رئیس تحقیقات راهبردی هوانیروز آبیک به عنوان پژوهشگر برتر نزاجا

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک برای دومین سال متوالی به عنوان محقق و پژوهشگر برتر نزاجا انتخاب شد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک برای دومین سال متوالی به عنوان محقق و پژوهشگر برتر نزاجا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سروان حسین صدقی‌جهانی رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک برای دومین سال متوالی به عنوان پژوهشگر برتر نزاجا در حوزه مطالعات راهبردی انتخاب شد.

وی که مدارج دیپلم، کارشناسی، ارشد و دکترای خود را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی را طی کرده، در سال 80 به استخدام هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در می‌آید.

صدقی‌جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: انجام کار پژوهشی و تحقیقاتی مشقت‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد و اگر حمایت خانواده نباشد کسی نمی‌تواند نسبت به کار تحقیقاتی اقدام کند که خانواده بنده نقش بسزایی در این زمینه داشته‌اند که از آنان قدردانی می‌کنم.

وی ایمان و توکل بر خدای متعال و تلاش و پشتکار را رمز پیروزی و کلید موفقیت ذکر کرد و افزود: در این برهه از زمان، به کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف نیاز داریم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به سمت تمدن اسلامی می‌رویم که تحقق این مهم یعنی پژوهش و تحقیق، امری ضروری و حیاتی است.

این پژوهشگر برتر نزاجا بیان کرد: باور و اطمینان‌بخشی به کارکنان که نظرها و تحقیقات آنها برای سلسله مراتب اهمیت داشته و برای آن ارزش قائل هستند، می‌تواند کلید انجام تحقیقات و مطالعه کارکنان باشد.

ارائه بیش از 50 مقاله علمی

صدقی‌جهانی اظهارامیدواری کرد: روزی برسد که پیش از انجام هر کاری حداقل چند عنوان تحقیقاتی در آن زمینه انجام شده باشد و از حداکثر توان علمی جوانان و نخبگان استفاده شود.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک که دارای 12 مقاله ISI بوده و بیش از 50 مقاله علمی در زمینه‌های مختلف ارائه کرده، توانسته عنوان نفر برتر جشنواره مالک اشتر و رتبه برتر همایش علمی ایده‌پردازی را کسب کند؛ وی در سال 96 نفر برتر اشراف هوانیروز در حوزه تحقیق و پژوهش و در سال 97 به عنوان ایده‌پرداز برتر نزاجا شده و در دومین جشنواره ایمنی نزاجا هم مقام برتر را کسب کرده است.

صدقی‌جهانی با موضوع «بیانیه دوم انقلاب» عنوان مقاله برتر در نخستین همایش نهادینه‌سازی گام دوم انقلاب را در دانشگاه افسری امام علی(ع) کسب کرده و تاکنون چهار جلد کتاب شامل«قوانین و مقررات پروازی»، «عملیات هوانیروز»، «فرهنگ ایمنی» و «قوانین و مقررات پروازی 2» را ترجمه کرده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک از سال 90 تاکنون، به عنوان مشاور جوان فرمانده نزاجا و آجا در تحقیق و پژوهش در حوزه‌های راهبردی و استراتژیک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس