بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو ؛ کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه


مطلب بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو ؛ کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ لپ تاپ های لنوو در تنوع بالایی عرضه می‌شوند و هر سلیقه و نوع کاربری را پوشش می‌دهند. ما در این مقاله به برخی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو اشاره می‌کنیم تا...

لپ تاپ های لنوو در تنوع بالایی عرضه می‌شوند و هر سلیقه و نوع کاربری را پوشش می‌دهند. ما در این مقاله به برخی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو اشاره می‌کنیم تا بتوانید گزینه‌ی مناسب برای نیاز خود را انتخاب کنید.

شرکت لنوو در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. تنوع زیاد در طراحی و تولید لپ تاپ های لنوو باعث شده تا کمتر شرکتی بتواند با این تولید کننده رقابت کند. لنوو با طراحی متفاوت، زیبا، قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه‌،‌ گزینه‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد. در این راهنمای خرید از بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2020 به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو در یک نگاه

اگرچه از همه محصولات کمپانی چینی رونمایی نشده است، اما به نظر می‌رسد در رقابت میان بهترین لپ تاپ های جهان در سال 2020 لنوو حرف های زیادی خواهد داشت. در تکراتو سعی کرده‌ایم برای هر سلیقه و بودجه‌ای راهنماهای مختلف خرید محصولات تکنولوژی را ارائه کنیم. پیشتر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 و بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 گفتیم. صحبت از اقتصاد شد، بد نیست نگاهی به بهترین لپ تاپ های زیر 6 میلیون تومان بازار نیز بیاندازید.

لنوو یوگا سی ۹۴۰ (Lenovo Yoga C940) لنوو ایدیاپد اس ۹۴۰ (Lenovo IdeaPad S940) لنوو میکس ۳۲۰ (Lenovo Miix 320) لنوو یوگا سی ۶۳۰ (Lenovo Yoga C630) لنوو یوگا ۷۲۰ (Lenovo Yoga 720) لنوو لیجن وای ۷۴۰ (Lenovo Legion Y740) لنوو ایدیاپد (Lenovo IdeaPad) لنوو تینک پد ایکس ۱ اکستریم (Lenovo ThinkPad X1 Extreme)

بهترین لپ تاپ لنوو از همه نظر: لنوو یوگا سی ۹۴۰ (Lenovo Yoga C940)

بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو ؛ کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه

شرکت لنوو لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده سری یوگا سی را در هر دو اندازه‌ی ۱۴ و ۱۵ اینچی دوباره بازنگری و بررسی کرده و در نهایت، نسخه‌ی جدید یوگا سی ۹۴۰ را تولید کرده است. هر دو مدل هنوز هم به لولای منحصربه‌فردی مجهز هستند که نوار اسپیکر صوتی را برای پخش صدای بهتر در خود جا داده است. البته در مدل جدید به جای دو بخش اسپیکر، یک نوار اسپیکر کلی قرار گرفته است.

بنابراین، طراحی جدید ظاهر یکپارچه‌تری دارد و کیفیت صدای آن از همیشه بهتر است. لپ تاپ لنوو یوگا سی ۹۴۰ به نمایشگر لمسی FHD یا 4K مجهز شده که حاشیه‌ی بسیار باریکی دارد. قلم مخصوص نمایشگر هم در بدنه‌ی لپ‌تاپ و در جایگاه مخصوص خود قرار می‌گیرد.

بهترین لپ تاپ های 2020 : با بهترین لپ تاپ های سال آینده آشنا شوید

نسخه‌ی ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی نسل ۹ اینتل Core i9-9880H vPro، رم ۱۶ گیگابایتی DDR4، حافظه SSD ۲ ترابایت M.2 PCIe NCMe و کارت گرافیکی NVIDIA GTX 1650 با رم ویدیویی یا VRAM ۴ گیگابایتی برخوردار است. اگر می‌خواهید بهترین عملکرد را از لنوو یوگا سی ۹۴۰ ببینید، بهتر است که همین نسخه‌ی بزرگ‌تر را انتخاب کنید.

نسخه‌ی ۱۴ اینچی یوگا سی ۹۴۰ هم به پردازنده‌ی نسل ۱۰ Core i7-1065G7، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه SSD ۲ ترابایت PCIe مجهز شده است. اما هیچ کارت گرافیک مجزایی در این مدل قرار ندارد. در هر دو مدل لنوو یوگا سی ۹۴۰، دو پورت تاندربولت ۳، یک پورت USB-A 3.1، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. وب کم این دو مدل به نوعی شاتر مجهز شده که در صورت تمایل می‌توانید آن را روی دوربین لپ‌تاپ بکشید و برای امنیت بهتر آن را بپوشانید.

صفحه کلید در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی کاربری راحتی دارد؛ اما اگر به تمام کلید‌های صفحه کیبورد نیاز دارید، باید نسخه‌ی ۱۵ اینچی را بخرید. لنوو یوگا سی ۹۴۰ قطعا یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است که ویژگی‌های کاربردی یک نوت بوک و تبلت خوب را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد.

بهترین نمایشگر لپ تاپ: لنوو ایدیاپد اس ۹۴۰ (Lenovo IdeaPad S940)

بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو ؛ کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه

لنوو ایدیاپد اس ۹۴۰ با بدنه‌ی تمام فلزی، زاویه‌‌های دقیق و ظریف خود یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است. این لپ‌تاپ از نمایشگر ۱۳.۹ اینچی برخوردار است که در دو نسخه‌‌ی 4K با پشتیبانی HDR 400 و استاندارد FHD که کمی ارزان‌تر است، عرضه می‌شود. روشنایی نسخه‌ی 4K بیش از ۵۰۰ نیت است و دقت رنگ آن به ۱۰۰ درصد sRGB و ۸۶ درصد AdobeRGB می‌رسد.

در طراحی این لپ‌تاپ از تکنولوژی کانتور دیسپلی لنوو (Contour Display) استفاده شده است؛ یعنی صفحه نمایش در لبه‌ها کمی خمیدگی دارد (مثل گوشی‌های هوشمند) تا حاشیه‌ها به کمترین حد ممکن برسند.

بدنه‌ی لنوو ایدیاپد اس ۹۴۰ هم از دیگر دلایلی است که این دستگاه را به یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو تبدیل کرده است. این دستگاه، یکی از سبک‌ترین و باریک‌ترین بدنه‌ها را در میان سایر لپ‌تاپ‌های بازار دارد و لنوو توانسته از هر فضای آن به بهترین شکل استفاده کند. تاچ پد لپ‌تاپ اندازه‌ی قابل قبولی دارد و صفحه کلید آن آنقدر راحت است که تمام روز می‌توانید بدون خستگی با آن تایپ کنید.

اسپیکرهای دالبی اتموس لنوو ایدیاپد اس ۹۴۰ که کیفیت آنها از حد میانگین بالاتر است،‌ در لبه‌های بدنه و در دو طرف صفحه کلید قرار گرفته‌اند. اندازه‌ی کوچک این لپ‌تاپ تعداد پورت‌ها را محدود کرده است. این لپ‌تاپ از دو پورت تاندربولت ۳، یک پورت یو‌اس‌بی نوع سی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برخوردار است.

عمر باتری در نسخه‌ی مجهز به نمایشگر 4K به شش تا هفت ساعت می‌رسد. این مدت زمان در نسخه‌ی FHD بیشتر است. لپ تاپ لنوو ایدیاپد اس ۹۴۰ به پردازنده‌ی نسل ۱۰ اینتل مجهز شده و عملکرد قدرتمندی دارد که کاربر خود را با کاربری معمولی روزانه نا امید نمی‌کند.

بهترین نوت بوک لنوو : لنوو میکس ۳۲۰ (Lenovo Miix 320)

بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو ؛ کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه

طراحی جدید لپ‌تاپ‌ها باعث شده تا وزن این دستگاه‌ها هر روز کمتر شود؛ با اینحال اگر مجبور باشید هر روز آنها را حمل کنید، باز هم سنگینی آنها را احساس خواهید کرد. اینجاست که یک نوت بوک قدرتمند می‌تواند کارایی بهتری داشته باشد. نوت بوک میکس ۳۲۰ یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است که با طراحی فشرده و ظریف خود، به خوبی در این بازار هم رقابت می‌کند.

لنوو میکس ۳۲۰ قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد. صفحه کلید آن به راحتی از دستگاه جدا می‌شود و به شکل یک تبلت در اختیار کاربر خود قرار می‌گیرد. صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ FHD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی بهترین گزینه برای نمایش عکس و ویدیو است.

تامین قدرت لنوو میکس ۳۲۰ را یک پردازنده‌ی اینتل Atom X5-Z8350 به عهده دارد که با رم ۴ گیگابایتی DDR3L و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی eMMC، عملکرد قابل قبولی دارد. این لپ‌تاپ از نصب میکرو اس دی کارت هم پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های اتصالی این دستگاه می‌توان به یک پورت یو‌اس‌بی ۳.۰ تایپ سی، دو پورت یو‌اس‌بی ۲.۰، میکرو HDMI و ترکیب پورت ۳.۵ میلی‌متری برای ورودی و خروجی صدا اشاره کرد. وای فای 802.11 a/c و بلوتوث ۴.۲ هم از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی همراه با میکروفون در جلوی این لپ‌تاپ قرار دارد. لنوو میکس ۳۲۰ از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است که مصرف بهینه‌ی پردازنده‌ی Intel Atom باعث شده تا باتری این دستگاه تا ۱۰ ساعت دوام داشته باشد.

بهترین لپ تاپ با قابلیت اتصال و حمل آسان؛ لنوو یوگا سی ۶۳۰ (Lenovo Yoga C630)

بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو ؛ کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه

لنوو یوگا سی ۶۳۰ یک لپ‌تاپ تبدیل شونده است که از پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۵۰ بهره می‌برد. این پردازنده همراه با باتری ۶۱ وات ساعت باعث شده تا لنوو یوگا سی ۶۳۰ بتواند تا ۱۵ ساعت روشن بماند. زمانی که با اپلیکیشن‌های داخلی ویندوز ۱۰ این لپ‌تاپ کار کنید، شاهد اجرای چند هسته‌ای آن خواهید بود که با پردازنده‌ی نسل ۶ اینتل Core i5 برابری می‌کند. به بیان بهتر، این یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو 2020 است که در کاربردهای چند گانه عملکرد بالایی دارد.

از لحاظ قابلیت اتصال باید بگوییم که یوگا سی ۶۳۰ به مودم داخلی کوالکام X20 با اتصال 4G LTE مجهز است که به کاربر خود اجازه می‌دهد هر لحظه و در هر مکان به اینترنت متصل شود و نگران اتصال وای فای نباشد. لنوو یوگا سی ۶۳۰ با وزن ۱.۲ کیلوگرم و ضخامت ۱۲.۵ میلی‌متری، یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است که قابلیت حمل و اتصال آسانی دارد.

استفاده از صفحه کلید این دستگاه بسیار راحت است. فضای تقریبا بزرگی برای تاچ پد در نظر گرفته شده و اسکنر اثر انگشت هم در سمت راست و پایین صفحه کلید قرار دارد. نمایشگر FHD این لپ‌تاپ بسیار ساده و معمولی است؛ هرچند که به عمر بیشتر باتری کمک می‌کند. اگر لپ‌تاپ تبدیل شونده‌ای می‌خواهید که همه جا همراه شما باشد، یوگا سی ۳۶۰ یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است که همیشه شرایط اتصال را فراهم می‌کند.

بهترین لپ تاپ تبدیل شونده (۲ در ۱): لنوو یوگا ۷۲۰ (Lenovo Yoga 720)

بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو ؛ کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه

لنوو یوگا ۷۲۰ یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است که تعادل خوبی را بین ویژگی‌های یک لپ تاپ و تبلت ایجاد کرده است. این دستگاه از یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی فول اچ دی برخوردار است که از قابلیت چند لمسی ۱۰ نقطه پشتیبانی می‌کند. کیفیت رزولوشن این صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است.

ویژگی جالب توجه لنوو یوگا ۷۲۰ این است که لولای آن تا ۳۶۰ درجه‌ی کامل می‌چرخد که دستگاه را سریعا به یک تبلت تبدیل می‌کند. صفحه نمایش لمسی این دستگاه از ویندوز اینک پشتیبانی می‌کند و با سبک‌های متنوعی سازگار است.

یک پردازنده‌ی نسل ۷ اینتل Core i5-7200U با قدرت پردازش ۲.۵ گیگاهرتز، قدرت این دستگاه را تامین می‌کند که تا ۳.۱ گیگاهرتز هم بهینه می‌شود. این لپ تاپ به رم ۴ گیگابایتی DDR4 و حافظه SSD ۱۲۸ گیگابایت هم مجهز است. از ویژگی‌های اتصال لنوو یوگا ۷۲۰ می‌توان به وای فای 802. 11 ac و بلوتوث ۴.۱ اشاره کرد.

دو پورت یو‌اس‌بی ۳.۱، یک پورت ترکیبی ۳.۵ میلی‌متری برای ورودی و خروجی صدا و یک پورت تاندربولت هم اتصال دستگاه‌های دیگر به این لپ‌تاپ را امکان‌پذیر می‌کنند. این لپ‌تاپ تبدیل شونده از اسپیکرهای استریو JBL، دوربین اچ‌دی و دو میکروفون هم برخوردار است.

نور پس زمینه صفحه کلید و اسکنر اثر انگشت هم از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ هستند. لنوو یوگا ۷۲۰ یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است که از ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت و عمر باتری بالا با دوام ۸ ساعته بهره می‌برد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو : لنوو لیجن وای ۷۴۰ (Lenovo Legion Y740)

بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو ؛ کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه

لیجن وای ۷۴۰ بدون شک یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است که از سال ۲۰۱۹ در عرصه لپ تاپ های گیمینگ رقابت می‌کند. نمایشگر این لپ‌تاپ از نوع FHD است و حاشیه‌های باریکی دارد. نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز است و برای جلوه‌های بصری روان‌تر با G-Sync سازگاری دارد. دقت رنگ ۱۰۰ درصد sRGB این نمایشگر هم تجربه‌ی نمایش بهتری را به کاربر ارائه می‌دهد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 : وقت پمپاژ آدرنالین رسیده

لپ تاپ لیجن وای ۷۴۰ به پورت‌های HDMI 2.0، تاندربولت ۳ و مینی دیسپلی پورت ۱.۴ مجهز شده که اتصال لپ‌تاپ به نمایشگرهای دیگر را هم آسان می‌کند.

از ویژگی‌های سخت افزاری این لپ تاپ گیمینگ می‌توان به پردازنده‌ی نسل ۹ اینتل Core i7-9750H، ۳۲ گیگابایت رم DDR4، حافظه SSD ۱ ترابایت M.2 PCIe و کارت گرافیک انویدیا RTX 2080 اشاره کرد. جالب‌تر اینکه با وجود این سخت افزارهای قدرتمند، هیچ صدای اضافی هنگام بازی و اجرای سنگین از دستگاه شنیده نمی‌شود. بازی‌های مدرن و پیشرفته هم باعث افزایش دما یا کند شدن سیستم نمی‌شوند.

باتری ۵۷ وات ساعتی لپ تاپ لیجن وای ۷۴۰ بیشتر از دو ساعت دوام نمی‌آورد؛ اما این یکی از پیامدهای کاربری گیمینگ است که گیمرها با آن آشنا هستند.

یک بدنه ظریف و زیبا تمام این ویژگی‌ها و سخت افزارها را در خود جا داده است. بیشتر پورت‌ها در لبه‌ی پشتی قرار گرفته‌اند تا مدیریت کابل‌ها آسان‌تر باشد. صفحه کلید RGB این لپ‌تاپ از یک ردیف ستون کلید‌های ماکرو در سمت چپ برخوردار شده تا کاربر بتواند کلیدهای شورتکات مورد نظر خود را تنظیم کند. لنوو لیجن به پورت‌های USB-A زیادی هم مجهز شده و کاربر می‌تواند موس و کیبورهای بیشتری را به دستگاه متصل کند. لیجن وای ۷۴۰ قطعا یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است که هر کاربر گیمینگ را از خود راضی نگه می‌دارد.

بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب: لنوو ایدیاپد (Lenovo IdeaPad)

بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو ؛ کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه

اگر برای کارهای ساده و روزانه از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، پس به دستگاه‌های قدرتمند و پرچمدار نیازی ندارید. نسخه‌ی ساده‌ی ایدیاپد یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو است که کارهای ساده را به‌خوبی اجرا می‌کند. این دستگاه به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای AMD A12-9720P، رم DDR4 ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ۱ ترابایت HDD مجهز است.

لنوو ایدیاپد از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ برخوردار است. گرافیک AMD Radeon R5 هم از عهده‌ی بازی‌های ساده برمی‌آید. این لپ‌تاپ با وجود قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، به پورت‌های متنوعی مجهز است. دو پورت یو‌اس‌بی ۳.۰، یک پورت یو‌اس‌ی ۳.۰ نوع سی، یک پورت ورودی و خروجی صوتی و یک پورت HDMI از جمله درگاه‌های اتصال این لپ‌تاپ هستند.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : گاهی هرچقدر کمتر پول دهید، بیشتر آش می‌خورید

این دستگاه به وای فای و بلوتوث هم مجهز است. ایدیاپد را می‌توان یکی از ببهترین لپ تاپ های 2020 لنوو به شمار آورد که ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند و از باتری لیتیوم یون برخوردار است. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، خاکستری، قرمز و بنفش عرضه می‌شود.

بهترین لپ تاپ تجاری: لنوو تینک پد ایکس ۱ اکستریم (Lenovo ThinkPad X1 Extreme)

بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو ؛ کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه

تینک پد ایکس ۱ اکستریم، دومین لپ‌تاپ از این نسل است که در نسخه‌ی جدید از پردازنده‌ی نسل ۹ اینتل Core i9-9880H vPro بهره می‌برد. این پردازنده قدرت اجرایی خوبی دارد و خوشبختانه در این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GTX 1650 و رم ویدیویی ۴ گیگابایت همراه شده که در کنار هم عملکرد بالایی را به اجرا می‌گذارند. ایکس ۱ اکستریم با رم ۶۴ گیگابایتی DDR4 و حافظه‌ی SSD ۱ ترابایتی M.2 PCIe یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2020 است که همه‌ی نیازهای یک کاربر پرمصرف را برآورده می‌کند.

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی این دستگاه در چند نسخه‌ی FHD استاندارد، FHD دالبی ویژن HDR400، ال‌سی‌دی 4K با دالبی ویژن HDR400 و همچنین اولد 4K HDR500 طراحی شده و در دسترس قرار گرفته است. نسخه‌ی مجهز به نمایشگر اولد، با بیشترین قیمت فروخته می‌شود، اما قطعا بهترین کیفیت را دارد. بنابراین اگر بودجه‌ی کافی داشته باشید،‌ ما این مدل را پیشنهاد می‌کنیم. بالای نمایشگر یک دوربین قرار گرفته که با شاتر مخصوص می‌توانید روی آن را بپوشانید تا امنیت بیشتری داشته باشید. درگاه Kensington lock، اسکنر اثر انگشت و احراز هویت FIDO از دیگر ویژگی‌های امنیتی این دستگاه هستند.

بدنه‌ی لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس ۱ اکستریم تنها ۱۸.۴ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نزدیک به ۱.۷ کیلوگرم است. کاربر این دستگاه از دو پورت USB-A 3.1،‌ دو پورت تاندربولت ۳، HDMI 2.0،‌ کارت خوان اس‌دی، ‌پورت اترنت و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برخوردار می‌شود. این لپ تاپ برای سرعت وایرلس بالاتر به وای فای ۶ هم مجهز شده است. باتری ۸۰ وات ساعت هم از دیگر ویژگی‌هایی است که تینک پد ایکس ۱ اکستریم را در فهرست بهترین بهترین لپ تاپ های 2020 لنوو قرار می‌دهد.

حرف آخر

لنوو از معدود شرکت‌هایی است که لپ‌تاپ‌های خود را تقریبا در هر بازاری عرضه می‌کند. تولیدات این شرکت، طیف گسترده‌ای از محصولات را شامل می‌شود. از لپ تاپ گیمینگ گرفته تا ۲ در ۱ و لپ تاپ تجاری، همگی مدل‌های متنوعی دارند که افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. بنابراین، فرقی نمی‌کند که چه نیاز یا توان خریدی دارید، چون حتما دستگاهی را در میان لپ تاپ های لنوو پیدا می‌کنید که دقیقا با شرایط شما سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید:‌

بهترین لپ تاپ های 2019 لنوو بهترین تلویزیون های هوشمند 2020 بهترین گوشی های 2020 سامسونگ بررسی مشخصات فنی گلکسی واچ 2019 سامسونگ

windowscentral, thebalancesmb

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها