تخریب چهره اصولگرایان راهی برای فرار از ناکارآمدی اصلاح‌طلبان


تخریب چهره اصولگرایان راهی برای فرار از ناکارآمدی اصلاح‌طلبان

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس هشتم معتقد است: تخریبی که از کاندیداهای شاخص اصولگرایان در آستانه انتخابات توسط اصلاح طلبان صورت می‌گیرد، نشانه ضعف و فرار از پاسخگویی از عملکرد ضعیف آنها است.

به گزارش مشرق، زهره الهیان نماینده مردم در مجلس هشتم درباره هجمه پراکنی اصلاح طلبان نسبت به اصولگرایان در آستانه انتخابات با توجه به دستاورد ضعیف آنها در مجلس و دولت گفت: چنین اقداماتی از قبل قابل پیش بینی بود. جریان اصلاح طلب غرب گرا برنامه ریزی‌های جدی برای تخریب چهره‌های انقلابی که امید می‌رود بتوانند مجلس آینده را از وضعیت ناکارآمدی و غیر انقلابی خارج کنند و مجلس انقلابی و کارآمدی را ایجاد کنند، انجام می‌دهد و انتظار می‌رفت چنین اقداماتی موضوع اتاق‌های فکر عملیات روانی اصلاح طلبان باشد.

وی افزود: از حالا تا زمان انتخابات شاهد ایجاد هجمه‌ها و تخریب‌های زیادی خواهیم دید و می‌طلبد تا مردم هوشیار باشند و متوجه دست‌های پشت صحنه تخریب‌ها باشند. ما در فضای مجازی هجمه‌ها را به صورت سازمان دهی شده نسبت به چهره‌های دلسوز کارآمد می‌بینیم. قاعدتاً جریان اصلاح طلب غرب گرا از آنجایی که نتوانسته چهره کارآمدی را از خود نشان بدهد، دست به چنین اقداماتی می زند.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس هشتم، هجمه پراکنی اصلاح طلبان را تنها راه پیروزی در انتخابات برای این جریان دانست و افزود: در شرایطی که اصلاح طلبان غربگرا می‌دانند مردم دیگر اقبالی به سوی آنها ندارند و این در نظرسنجی‌ها به تأیید رسیده، راه برون رفت از این وضعیت را تخریب جریان رقیب می‌دانند. مردم می‌دانند حملات و تخریب‌ها به چهره‌های شاخص انقلابی با چه هدفی صوت می‌گیرد و پشت صحنه آنها چه افرادی قرار دارند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ایجاد دوقطبی‌های سیاسی که از سوی اصلاح طلبان غربگرا در آستانه انتخابات برای رسیدن به اهداف سیاسی مدنظرشان مطرح می‌شود، گفت: برخی که در سخنرانی‌های خود به موضوع رفراندوم و جمهوریت اشاره می‌کنند ولی ما نماد رفراندوم سراسری را در تشییع پیکر سردار سلیمانی دیدیم. شهید عزیزی که پاسدار امنیت در کشور بود و خود را برای مردم و پیشرفت کشور در سایه امنیت فدا کرد.

الهیان در پایان سخنانش بیان کرد: مردمی که در تشییع پیکر شهید سلیمانی در کل کشور به صحنه آمدند به تفکر او و این رویکرد انقلابی آری گفتند؛ بنابراین دوقطبی سازی و بیان اصطلاحاتی مانند رفراندوم از سوی این طیف تاریخ مصرف خود را از دست داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس