امام جمعه اصفهان: هیچ تقلب و تخلفی نباید در انتخابات رُخ دهد


امام جمعه اصفهان: هیچ تقلب و تخلفی نباید در انتخابات رُخ دهد

اصفهان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: باید کاری کنیم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیچ تقلب و تخلفی رخ ندهد و میل و سلیقه خودمان در آن وارد نشود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان که در سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان برگزار شد، افزود: دست‌اندرکاران امر انتخابات برای‌اینکه کسی رای آورد، نباید تخلف و تقلب انجام دهند حتی اگر آن فرد، هم‌خط آنها باشد.

وی یادآور شد: یکی از زیبایی‌های جمهوری اسلامی که باید در دنیا الگو باشد، وجود نداشتن دروغ، دورویی و تخلف در بین مردم و مسوولان است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان‌اینکه گام دوم انقلاب به معنای اسلامی شدن حکومت است، تصریح کرد: همه ما اعم از مردم و مسوولان باید بر مبنای اسلام حرف بزنیم، گام برداریم و کاری کنیم که در انتخابات، هیچ تخلف و تقلبی رُخ ندهد.

امام جمعه اصفهان با تاکید براینکه ما باید به جایی برسیم که در انتخابات نیاز به ناظر هم نباشد، اضافه کرد: این، نوعی بی‌احترامی به خودمان و ننگ است که ناظر می‌گذارند و برای ناظر هم ناظر دیگری می‌گذارند، مگر ما مسلمان نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به جایی برسیم که فقط خدا ناظر باشد نه‌اینکه از یک نفر ناظر بترسیم اما از خدا نترسیم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد همچنین با بیان اینکه انتخابات باید دقیق برگزار شود، گفت: انتخابات یک کار رسمی و غیر از راهپیمایی در خیابان است زیرا وقتی ما می‌گوییم در تظاهرات، چند میلیون نفر شرکت کردند، دشمن آن را کمتر اعلام می‌کند اما (نتایج) انتخابات را نمی‌توان کم و زیاد کرد.

وی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضربه به دشمن خواند و افزود: همه باید به مردم بگوییم که پای صندوق‌های رای بیایند.

امام جمعه اصفهان همچنین با اشاره به مسوولیت‌پذیری در جامعه تصریح کرد: مسوولیت داشتن، نعمت خداست که باید از آن خوب استفاده و مشکلات مردم را حل کرد زیرا در جمهوری اسلامی، ریاست به معنای خدمتگزاری است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان نیز در این جلسه گفت: شعار محوری دهه فجر امسال،"انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" و رویکرد برنامه‌های این ایام، تبیین نقش امام، استفاده از بیانیه گام دوم انقلاب، امیدآفرینی، گرامیداشت اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی، بیان دستاوردهای انقلاب و تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

محمدعلی احمدی افزود: همایش پیشگامان انقلاب اسلامی در یازدهم بهمن، حضور در گلستان شهدا در دوازدهم بهمن، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان در نوزدهم بهمن و راهپیمایی بیست و دوم بهمن از برنامه‌های این دهه است.

وی با اشاره به اینکه امسال "زنگ انقلاب" توسط مدیران 90 دستگاه اجرایی در مدرسه‌های شهرستان اصفهان نواخته می‌شود، خاطرنشان کرد: زنگ انقلاب در برخی کارخانه‌ها که پس از حل مشکلاتشان اکنون فعال شده و رونق یافته‌اند نیز نواخته خواهد شد.

احمدی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، عطرافشانی قبور شهدا و نورافشانی و بانک‌الله اکبر در شب بیست و دوم بهمن را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال خواند و افزود: لازم است جشن‌های این دهه با توجه به رعایت شوونات، برگزار و در فضاسازی شهری به بیانیه گام دوم انقلاب نیز توجه شود.

حوزه فرمانداری شهرستان اصفهان دارای ۱۳ شهر شامل اصفهان، بهارستان، نیک‌آباد، نصرآباد، کوهپایه، سگزی، تودشک، محمدآباد، حسن‌آباد، هرند، اژیه، ورزنه و قهجاورستان است.
این شهرستان با بیش از ۲ میلیون تَن جمعیت دارای ۶ بخش و ۱۳ دهستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها