ساینا آپشنال جدید به فروش می‌رسد + مشخصات و امکانات


ساینا آپشنال جدید به فروش می‌رسد + مشخصات و امکانات

شرکت خودروسازی سایپا، فروش ساینا آپشنال جدید را به مناسبت دهه فجر 98 آغاز کرده است. در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات محصول جدید سایپا می‌اندازیم. شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش محصولات خود به مناسبت دهه فجر را اعلام کرد که چند محصول جدید نیز در این بخشنامه فروش دیده می‌شود. یکی از خودروهای... نوشته ساینا آپشنال جدید به فروش می‌رسد + مشخصات و...

شرکت خودروسازی سایپا، فروش ساینا آپشنال جدید را به مناسبت دهه فجر 98 آغاز کرده است. در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات محصول جدید سایپا می‌اندازیم.

شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش محصولات خود به مناسبت دهه فجر را اعلام کرد که چند محصول جدید نیز در این بخشنامه فروش دیده می‌شود. یکی از خودروهای جدیدی که از روز سه شنبه 8 بهمن 98 پیش فروش می‌شود، ساینا جدید است که با نام ساینا آپشنال به فروش می‌رسد. ساینا جدید با امکانات بیشتر و با پیش پرداخت 34 میلیون و 700 هزار تومان فروخته می‌شود و از خرداد 98 به دست مشتریان می‌رسد. به این ترتیب این خودرو به 7 میلیون تومان پیش پرداخت بیشتر نسبت به ساینا EX نیاز دارد و احتمالا قیمت نهایی آن حداقل 10 میلیون تومان بیشتر خواهد بود.

ساینا EX به امکاناتی مانند سیستم تهویه الکتریکی دستی، آینه و شیشه برقی، دماسنج، سنسور پارک عقب، ترمز ABS و EBD، مه شکن عقب و جلو و رینگ آلومینیومی مجهز بود و ساینا اتوماتیک هم دارای فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، استارت دکمه‌ای و سنسور باد لاستیک بود، اما به دلیل تحریم‌ها تولید ساینا اتوماتیک متوقف شد و برخی از امکانات ساینا EX مانند رینگ آلومینیومی هم از آن حذف شد.

مشخصات و امکانات ساینا آپشنال

حالا به نظر می‌رسد ساینا آپشنال جدید با مشخصات و امکاناتی مانند پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر 8 سوپاپ با قدرت 87 اسب بخار، استاندارد آلایندگی یورو 5، دیفرانسیل جلو، فرمان هیدرولیک، گیربکس 5 سرعته دستی، دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD و BA، چراغ مه شکن جلو و عقب، تنظیم الکتریکی ارتفاع نور چراغ، تریم و طرح کابین جدید با پوشش چرم مصنوعی، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، رهیاب ماهواره‌ای، بلوتوث، دماسنج محیط، کامپیوتر پیمایش و سفری، آینه و شیشه‌های برقی، دستگیره‌های طرح جدید آسان بازشو، فلاپ رکاب و سپر، ترکیب رنگ جدید بدنه و کابین و پخش یو اس بی و DVD و AUX به مشتریان عرضه می‌شود. البته هنوز این مشخصات و امکانات به طور رسمی توسط سایپا اعلام نشده است و ممکن است تغییراتی در آن به وجود بیاید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر