بیشترین آمار سرقت در سقز مربوط به قطعات خودرو و سیم برق است


بیشترین آمار سرقت در سقز مربوط به قطعات خودرو و سیم برق است

سنندج - ایرنا - فرماندهی انتظامی سقز از کشف 5 فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین سرقت های انجام شده مربوط به سرقت قطعات داخلی خودرو و سیم برق است.

سرهنگ حمید رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بیشترین سرقت ها مربوط به سیم برق، وسایل داخل خودرو و سرقت از منازل است، اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی (خانه باغ) در سقز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امروز ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق را کشف کردیم، افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با شناسایی ۲ سارق سابقه دار و حرفه ای در یک عملیات پلیسی با هماهنگی مقام قضایی، متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز تاکید کرد: متهمان به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت سیم برق در شهر سقز اعتراف کردند که هنوز ارزش ریالی سیم برق ها توسط کارشناسان صورت نگرفته البته تعداد زیادی وسایل و ابزار آلات کشاورزی و ادوات کاری در خانه باغهای اطراف سقز از این سارقین کشف شده است.

سرهنگ رضایی به شهروندان توصیه کرد، به پیام ها و توصیه‌های پلیس برای مقابله با سارقان توجه کنند و با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه سرقت و مورد مشکوکی از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش دهند تا با سارقان و مجرمان برخورد قانونی شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید