عبور از شرایط حساس کنونی با رهنمودهای رهبری محقق می شود


عبور از شرایط حساس کنونی با رهنمودهای رهبری محقق می شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز در یکی دیگر از شرایط حساس تاریخی هستیم که با وفاق، همدلی و پیروی از رهنمودهای رهبری مانند دفعات قبل به سلامت از آن عبور کرده و دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در آیین بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم همه توطئه های دشمن همواره پیروز بوده و این بار هم با یاری خدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برگ زرینی در تاریخ برای ایران و استان رقم خواهیم زد .
وی اظهار داشت: در این مقطع حساس تصمیم گیری و اقدام درست در سرنوشت کشور بسیار موثر است.
وی توضیح داد: همان طور که عمل مردم در سال های ۳۲ و ۴۲ و همچنین در دوران دفاع مقدس بر سرنوشت آیندگان تاثیر گذاشت امروز هم در شرایط یک آزمون بزرگ الهی هستیم که با تکیه بر رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور بار دیگر سرافراز و سربلند خواهیم شد.
معاون عمرانی استاندار لرستان نیز گفت: یکی از کارهای واجب که باید با جدیت در جامعه پیگیری شود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
گودرز امیری اظهار داشت: انسانهای بزرگ در زمان حیات و دوران پس از مرگ در زندگی مردم و تحولات اجتماعی تاثیرات بزرگ و عمیقی برجای می گذارند که شهید سپهبد سلیمانی یکی از بارزترین نمونه های این انسان هاست.
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی افتخار لرها و یک شخصیت جهانی است که بدلیل عدم اتخاذ موضع تند سیاسی، محبوب همه اقشار و گروه ها بود.
امیری ادامه داد: شهید سلیمانی علمدار مبارزه با تروریست بود که در نهایت بدست این عوامل پلید به شهادت رسید و موجب رسوایی آنها در تمام جهان شد.
وی شهادت سردار سلیمانی را موجب اتحاد و همدلی بیش از پیش همه آزادی خواهان جهان دانست و افزود: امروز همگان برای جمع کردن بساط آمریکا از منطقه متحد شده اند از طرف دیگر این حادثه باعث تقویت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه شده است.
وی تاسیس موکب ها را یکی از اقدامات ارزشمند شهید سلیمانی دانست و گفت: تاثیر این اقدام علاوه بر ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع)، در سایر ابعاد نشر فرهنگ ایثار و شهادت بی نظیر بوده است.
وی ادامه داد: موکب ها علاوه بر خدمات به زائران در سیل ویرانگر امسال منشا خدمات بسیار ارزشمندی بودند به طوریکه شاید هیچ نهاد دیگری نمی توانست آن حجم عظیم خدمت رسانی را انجام دهد. وی تصریح کرد: این موکب ها با سازماندهی بهتر و استفاده از تیم های تخصصی می توانند خدمات بهداشتی درمانی مهمی را در اربعین حسینی ومناطق محروم ارائه دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه امروز 30 فروردین 1403