فراخوان پزشکی قانونی اصفهان برای شناسایی جان‌باختگان سانحه اتوبوس تهران- شیراز


فراخوان پزشکی قانونی اصفهان برای شناسایی جان‌باختگان سانحه اتوبوس تهران- شیراز

اصفهان- ایرنا- اداره‌کل پزشکی قانونی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از بستگان درجه اول افراد جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران- شیراز خواست، برای شناسایی اجساد به این اداره‌کل مراجعه کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی استان اصفهان، تمامی جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس تهران- شیراز معاینه و اجساد کدگذاری شده‌اند که در مجموع ۹ نفر، شامل هشت نفر زن و یک نفر مرد هستند.

بستگان درجه اول باید با در دست داشتن کارت شناسایی خود، متوفی و یک قطعه عکس جدید از متوفی به اداره‌کل پزشکی قانونی این استان واقع در فلکه فیض اصفهان، در روزهای عادی و تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۸ مراجعه کنند تا نسبت به شناسایی و تحویل گرفتن اجساد اقدام شود.

اتوبوس مسافربری تهران- شیراز در بزرگراه شهید دستجردی اصفهان در ورودی سپاهان‌شهر اصفهان چهار و ۳۹ دقیقه بامداد سه‌شنبه واژگون شد و ۱۰ کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت.

پنج نفر از مصدومان این حادثه زن و سایر آنها مرد بودند.

مصدومان به بیمارستان‌های الزهرا (س)، شریعتی و آیت‌الله کاشانی منتقل شدند و یکی از مصدومان بدحال این حادثه که مردی ۶۰ ساله بود، در بیمارستان الزهرا (س) جان‌باخت و آمار کشته شده‌های این حادثه به ۱۰ نفر افزایش یافت.

همچنین یکی دیگر از مصدومان که از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی شدید شده بود، اکنون سطح هوشیاری کمی دارد و در بی‌هوشی بسر می‌برد.

با وجود اینکه از نخستین دقایق بروز این سانحه رانندگی عوامل اورژانس ۱۱۵، هلال احمر، آتش‌نشانی، نیروهای انتظامی و راهور در محل حادثه حضور داشتند، تعدادی از مسافران زیر لاشه اتوبوس گرفتار و فوت شدند که به همین دلیل برخی از آنها قابل شناسایی نیستند.

به گفته مسوولان اورژانس ۱۱۵، راننده خاطی این اتوبوس زنده است.

علت حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران- شیراز از سوی پلیس راهور استان اصفهان، بی‌توجهی به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده عنوان شد.

۱۰ دستگاه آمبولانس ۱۱۵، ۲ واحد آمبولانس هلال احمر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس اصفهان به محل حادثه اعزام شده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن