32میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا به مددجویان بهزیستی خمین پرداخت شد


32میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا به مددجویان بهزیستی خمین پرداخت شد

خمین - ایرنا - رییس اداره بهزیستی خمین گفت: 32میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زا امسال به 90 نفر از مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شد.

«اسماعیل خانجانی» روز ‌سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرونده ۹۶ متقاضی در بخش‌های پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی امسال به بانک‌های عامل ارسال شده است.
وی با بیان اینکه ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل ابلاغ شده، اظهار داشت: ۶ متقاضی این شهرستان با رقم تسهیلات ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در انتظار دریافت تسهیلات از بانک هستند.
رییس اداره بهزیستی خمین ادامه داد: با پرداخت تسهیلات به این متقاضیان اعتبار ابلاغ شده به‌طور کامل جذب می‌شود.
خانجانی تصریح کرد: ۱۵میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا نیز تا پایان امسال برای پرداخت به مددجویان بهزیستی به بانک‌های عامل ابلاغ می‌شود.
وی یادآور شد: از ۱۸۰مددجوی متقاضی زیر پوشش این نهاد حمایتی برای استفاده از این تسهیلات،پرونده ۹۶ مددجو کامل و به‌ بانک معرفی شده است.
وی گفت: مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی در زمینه‌های دامداری، فروشندگی، قالی‌بافی، خرده‌فروشی، قنادی، زنبورداری و خیاطی هستند.
رییس اداره بهزیستی خمین یادآور شد: این تسهیلات از منابع مالی تبصره ۱۶ در بخش های کارآفرینی، راه‌اندازی کارگاه های کوچک، توانمندسازی و خوداشتغالی معلولان پرداخت می‌شود.
هفت هزار نفر در خمین زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی