20 اثر به جشنواره تئاتر استانی برنا در اندیمشک راه یافت


20 اثر به جشنواره تئاتر استانی برنا در اندیمشک راه یافت

اندیمشک - ایرنا - 20 اثر نمایشی به دومین جشنواره تئاتر استانی برنا که از 11 تا 14 بهمن ماه در اندیمشک برگزار می‌شود راه یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جشنواره تئاتر برنا به همت این اداره با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پرورش این شهرستان در راستای ارتباط ، هم اندیشی و هم نشینی گروههای نمایشی برای دومین بار بهمن ماه در اندیمشک برگزار می شود.

علی بازگیر گفت: پرداختن به شیوه های نوین نمایشی ، تجربه های نوین اجرایی ،بروز و کشف استعدادهای جوان و بها دادن به نیروهای خلاق در سطح استان خوزستان از اهداف این جشنواره است.این جشنواره در سه بخش صحنه ای، تئاتر کودک و خیابانی به صورت رقابتی و با حضور هنرمندان نمایشی ۹ شهرستان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: داوری جشنواره را سیاوش طیب طاهر، مهدی آشوغ و محمد یاقوت پور بر عهده دارند.

در بخش صحنه ای نمایش های مرور آبی طلایی از بهبهان، به وقت درو از ماهشهر، باز دمی کشیده از آه سرد از باغملک، روایت مردی که از پیله رها شد از امیدیه،، الست از رامهرمز ، سنگ نثار از دزفول، بهشت پوشالی از دزفول، یکم خاطره از اندیمشک، پاییز سال بد از اندیمشک در این جشنواره حضور دارند.

همچنین نمایش های عاشقانه های دو باز مانده از یک جنایت جنگی از اندیمشک، خط عدم از اندیمشک و آتش سوزی ها اهواز ( مشروط) از دیگر آثار این بخش می باشند.
بازگیر افزود:در بخش آثار خیابانی نیز نمایش های من یک مدآ هستم از دزفول،من یک بازیگرم از شوشتر، چهار راه از اندیمشک (مشروط) و ماندن میان رفتن از اهواز (مشروط) به جشنواره راه یافته اند.
نمایش های ضحاک ، دُووت ، در جستجوی و این جنگ باید تمام شود آثار بخش کودک جشنواره برنا می باشند.

دومین جشنواره تئاتر استانی برنا از ۱۱ تا ۱۴ بهمن در تالار خورشید و تالار شهید قاسم زاده اندیمشک برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!