میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمد در کمترین زمان به دلالان می رسد


میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمد در کمترین زمان به دلالان می رسد

یاسوج- ایرنا- شهردار یاسوج گفت: هر ساله میوه شب عید این استان در کمترین زمان از شبکه توزیع خارج و در دست دلالان و افراد سودجو قرار می گیرد که باید برای این معضل تدبیری اساسی اندیشیده شود.

نستهن مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان توزیع میوه شب عید توسط عاملان دارای صلاحیت، میوه های مرغوب در دست دلالان قرار می گیرد و سبب کم شدن میزان میوه و نارضایتی مردم می شود.

وی افزود: میدان میوه و تره بار این شهر به منظور سهولت دسترسی مردم به میوه ارزان و باکیفیت و قطع دست دلالان، ظرفیت بسیار خوبی است که تا حدود زیادی جلو سودجویان را خواهد گرفت.

شهردار یاسوج تصریح کرد: راه اندازی هر چه سریع تر این میدان میوه و تره بار و کمک به رفع مشکلات آن توسط متولیان امر سبب رضایت هر چه بیشتر مردم استان و رفاه آن ها خواهد شد.

میدان میوه و تره بار یاسوج در ورودی شهر یاسوج واقع در ابتدای جاده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد است که پس از به مناقصه گذاشتن به یک سرمایه گذار واگذار شده است.

سیب، مرکبات شامل لیموترش، نارنگی و پرتقال و انگور، زیتون از مهمترین محصولات باغی تولید شده استان در این مدت بوده که بخشی از میوه تولیدی باغداران کهگیلویه و بویراحمد در استان به مصرف می‌رسد و بخشی نیز به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

سال گذشته ۷۰ مرکز خرید برای توزیع میوه شب عید در سراسر کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده بود.

سال ۹۷ حدود ۳۰۰ تن پرتقال با کیفیت از نوع والنسیا و تو قرمز و ۳۰۰ تن سیب زرد و قرمز از باغداران کهگیلویه و بویراحمد خریداری و در تعطیلات عید توزیع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!