آتش سوزی سریالی تاکسی ها در ملایر / در کمتر از یک ماه رخ داد! + عکس ها


آتش سوزی سریالی تاکسی ها در ملایر / در کمتر از یک ماه رخ داد! + عکس ها

حوادث رکنا : سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر از جزئیات آتش گرفتن 2 تاکسی در این شهرستان گفت.

به گزارش رکنا ، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از آتش سوزی یک تاکسی در پارکینگ شخصی خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش گرفتن خودروی سواری تاکسی درون شهری در داخل پارکینگ منزل اطلاع داده شد.

حسین روستائی افزود: سریعاً یک دستگاه خودروی آتش نشانی همراه آتش نشانان با تجهیزات کامل به محل اعلام شده، اعزام شد و مأموران به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی اقدامات لازم اولیه را برای اطفاء حریق انجام دادند.

وی با بیان اینکه مشاهده شد خودروی مورد نظر از قسمت جلو مورد حریق قرار گرفته است، اظهارکرد: به علت کوچک بودن محل پارکینگ و عدم دسترسی به حریق آتش نشانان مجبور شدند با وصل سیم بوکسل به سپر عقب خودرو آن را به خارج از پارکینگ هدایت کرده سپس با استفاده از آب تحت فشار اقدام به اطفاء حریق بپردازند.

آتش سوزی سریالی تاکسی ها در ملایر / در کمتر از یک ماه رخ داد! + عکس ها

روستائی با اشاره به اینکه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشد و فقط خودرو از قسمت جلو و موتور مورد صدمه و حریق قرار گرفت، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر تأکید کرد: در این باره از شهروندان تقاضامندیم برای حفظ جان و مال خود و جلوگیری از بروز حریق احتمالی در پارکینگ و منازل نسبت به نصب کپسول های آتش نشانی اطفاء حریق اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۲۲ دی ماه نیز یک دستگاه تاکسی درون شهری در ملایر دچار حریق شد، خاطرنشان کرد: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی آتش نشانی همراه آتش نشانان به محل حرکت کرد و به محض رسیدن مشاهده شد که حریق اولیه به علت قرار گرفتن در روبروی اداره راه و ترابری با همیاری پرسنل این اداره از طریق یک عدد کپسول پودر و گاز اطفاء شده است.

روستائی با بیان اینکه آتش نشانان برای حصول اطمینان از بروز جرقه و ایجاد حریق با استفاده از آب اقدام به سردسازی حریق رخ داده در خودرو کردند، یادآور شد: علت این آتش سوزی اتصال برق خودرو بوده و در این حادثه به کسی صدمه وارد نشد فقط مقداری از داخل موتور و کاپوت جلوی خودرو سوخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟