رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تداوم امر به معروف است


رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تداوم امر به معروف است

پیرسبزی همه رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در راستای امر به معروف دانست و گفت: همه باید در راستای تداوم فریضه امر به معروف و نهی از منکر با دغدغه حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (8 بهمن) در نشست شورای مر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به اندازه ای مهم است که از زمان خلقت بشر آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از خانواده آغاز می شود، گفت: خداوند پیامبران را نیز برای امر به معروفات و نهی از منکرات مبعوث کرد.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف باید جاذبه این وظیفه مهم را داشته باشد، ادامه داد: همه رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در راستای امر به معروف است.

پیرسبزی از برگزاری هفته قرآن و عترت در قالب 13 جشنواره در اسفندماه امسال سخن به میان آورد و یادآور شد: مخاطبین همه جشنواره ها و برنامه ها مردم هستند و به نوعی امر به معروف است.

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد تداوم این نشست ها را یک ضرورت دانست و گفت: همه باید در راستای تداوم فریضه امر به معروف و نهی از منکر با دغدغه حرکت کنیم.

وی برای همکاری همه جانبه با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اعلام آمادگی کرد و گفت: کسانی که آمر به معروف هستند، باید عالمانه انتخاب شوند و افراد آگاهی باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا