دهه فجر 41 واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می شود


دهه فجر 41 واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایام الله دهه فجر امسال و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 41 واحد مسکن مددجویی در این استان افتتاح می شود.   

قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اهدای ۴۱ سری جهیزیه و سرکشی از ۴۱ خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار مسؤولان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در ایام الله دهه فجر امسال است.

وی افزود: بهره ‌برداری از ۱۸ طرح اشتغال مددجویی و تجلیل از ۲۰۵ حامی ایتام و فرزندان محسنین، نیکوکار و عامل جمع آوری زکات کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در ایام الله دهه فجر امسال خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید با اطلاع رسانی لازم و برنامه ‌ریزی مناسب زمینه حضور هر چه گسترده تر جامعه هدف کمیته امداد این استان در برنامه های ایام الله دهه فجر امسال به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را فراهم کرد.

مبشری عنوان کرد: ستاد ایام الله دهه فجر امسال کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ کارگروه زیرمجموعه دارد که همگی آنها تشکیل شده و فعال است.

وی ابراز داشت: یکی از این کارگروه ها همیاری و خدمات‌ رسانی بوده که مسؤولیت آن بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۰۶ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید