95 درصد تسهیلات مسکن مهر در قزوین به فروش اقساطی رسیده است


95 درصد تسهیلات مسکن مهر در قزوین به فروش اقساطی رسیده است

قزوین - ایرنا - قزوین با 95 درصد فروش اقساطی در حوزه تسهیلات مسکن مهر از استان‌های پیشتاز کشور محسوب می‌شود.

سیداصغر حسینی، مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: ۴۵ هزار واحد مسکن مهر که از تسهیلات این بانک در سطح استان قزوین بهره‌مند هستند تاکنون کارت‌های اقساطی خود را دریافت کرده و نسبت به پرداخت آن نیز اقدام می‌کنند.

به گفته وی، با پرداخت کارت‌های اقساطی مابقی واحدهای مسکن به زودی شاهد جشن پایان عملیات ساخت و ساز مسکن مهر در استان قزوین خواهیم بود.

وی با اشاره به مشکل مالی برخی از تعاونی‌های مسکن مهر در سطح استان قزوین، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات این حوزه، نشست‌هایی با تعدادی از مدیران تعاونی‌ها نسبت به افزایش سقف تسهیلات تا ۴۵۰ میلیون ریال برای هر واحد داشته ایم و امیدواریم انجام این کار منجر به پایان هر چه سریع‌تر عملیات ساخت و ساز در این بخش باشد.

وی به تسهیلات بخش بافت‌های ناکارآمد شهری نیز اشاره و یادآور شد: تاکنون به ۲ هزار و ۳۸۴ واحد تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی مقاوم سازی و نوسازی با نرخ سود ۹ درصد به متقاضیان این استان پرداخت شده و محدودیتی نیز در ادامه پرداخت‌ها نداریم.

حسینی اضافه کرد: سقف تسهیلات برای متقاضیان بافت‌های ناکارآمد شهری در صورت بهره‌گیری از فن‌آوری‌های روز در ساختمان‌های خود تا یک میلیارد ریال و برای انبوه سازان حرفه‌ای نیز تا ۸۰۰ میلیون ریال برای هر واحد بدون سپرده گذاری خواهد بود.

بانک مسکن در استان قزوین دارای ۲۲ شعبه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...