تیم فوتبال سردار بوکان مقابل شهرداری ماهشهر متوقف شد


این بازی عصر امروز دوشنبه در یک هوای سرد زمستانی و با...


این بازی عصر امروز دوشنبه در یک هوای سرد زمستانی و با حضور تماشاگران مشتاق بوکانی در ورزشگاه خاتم‌النبیای این شهرستان برگزار شد که در پایان ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند.

گل نخست این بازی پربرخورد توسط مهاجم تیم شهرداری ماهشهر در دقیقه ۱۸ بازی وارد دورازه تیم سردار بوکان شد و نیمه نخست بازی با این نتیجه به پایان رسید.

نیم دوم بازی که با حملات مداوم سردار بوکان روی تیم شهرداری ماهشهر آغاز شد بالاخره به نتیجه رسید و در دقایق پایانی بازی مهاجم این تیم توانست قفل دروازه شهرداری ماهشهر را شکسته و به گل تساوی دست پیدا کند.

سردار بوکان با کسب یک امتیاز این بازی با ۲۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت؛ هم‌اکنون سردار از این رقابت‌ها با انجام ۱۶ بازی، دارای ۶ برد،۶ مساوی و چهار باخت است.

در این مسابقات تیم سردار ۱۳ گل دریافت و ۱۷ گل نیز وارد دروازه حریفان خود کرده است.

لیگ فوتبال دسته ۲ باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.

تیم سردار بوکان امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ کشور تجربه می‌کند؛ در فصل گذشته تیم سردار بوکان با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده کند و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

تیم فوتبال سردار در این فصل با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی‌حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

هفته آینده سردار بوکان میهمان تیم نفت امیدیه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط