تلاش‌ها برای انتقال هواپیما به داخل فرودگاه ماهشهر همچنان ادامه دارد


تلاش‌ها برای انتقال هواپیما به داخل فرودگاه ماهشهر همچنان ادامه دارد

اهواز- ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: با حضور همه تیم‌های مدیریت بحران در ماهشهر، تلاش‌ها برای انتقال هواپیما به داخل حریم فرودگاه ماهشهر همچنان ادامه دارد.

حبیب اله آصفی دوشنبه شب در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ماشین آلات تخصصی برای جابجایی سازه های سنگین (بوژی) برای انجام این عملیات تامین شده، اظهارداشت: همچنین با همکاری مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ورق‌های فلزی جهت عبور ماشین آلات از منطقه باتلاقی اطرف فرودگاه نیز تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه به نمایندگی از استاندار خوزستان، معاونان عمرانی و امنیتی در ماهشهر حضور دارند، گفت: پیش بینی می‌شود تا ۲ ساعت آینده انتقال هواپیما به داخل فرودگاه انجام شود و مسیر ماهشهر-بندر امام کاملا بازگشایی شود.

آصفی ضمن اینکه عملیات جابجایی هواپیما کار سختی است، گفت: با این وجود با همکاری همه دست اندرکاران، هماهنگی بسیار خوبی را در شهرستان شاهد هستیم.

پرواز شماره ۶۹۳۶ تهران - ماهشهر مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین که ساعت ۶:۴۰ دقیقه روز دوشنبه تهران را به قصد ماهشهر ترک کرده بود هنگام نشستن در فرودگاه ماهشهر در ساعت ۷:۳۵ دقیقه از باند خارج شد.

در پی این حادثه تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری برای ارزیابی سانحه خروج هواپیما از باند در محل حاضر شده‌اند.

هواپیمای حادثه دیده ۱۴۴ سرنشین، شامل ۱۳۶ نفر مسافر و هشت نفر خدمه داشت.

فرودگاه ماهشهر فرودگاه اختصاصی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این شهرستان، در جنوب خوزستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام