نمایشگاه کوثر ولایت در شهر امام دزفول برپا شد


نمایشگاه کوثر ولایت در شهر امام دزفول برپا شد

دزفول- ایرنا- نمایشگاه کوثر ولایت به مناسبت ایام فاطمیه در شهر امام دزفول گشایش یافت.

مربی تربیتی حلقه تربیتی شهید صالح سعد شهر امام دزفول دوشنبه در حاشیه این نمایشگاه گفت: حلقه تربیتی شهید صالح سعد شامل دختران جوان شهر امام است که با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب مصمم به برپایی این نمایشگاه شدند.
مریم اسماعیلی افزود: این نمایشگاه شامل غرفه‌های سبک زندگی مدرن و آسیب شناسی آن و مواردی چون ازدواج است که در قالب آن به رسوم غلط ازدواج پرداخته شده است.
وی افرود: آیین همسرداری، روان شناسی کودک و نوجوان، فضای مجازی و سبک زندگی حضرت زهرا(س) از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه می‌باشند.
اسماعیلی اظهارداشت: در غرفه حضرت زهرا (س) صحنه‌هایی از زندگی ایشان‌، همسرداری، مباحث تربیتی و خانه‌داری ایشان و صحنه شهادت به نمایش درآمده است.
وی گفت: درخت آرزوها و عهد مادرانه از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است که بازدیدکنندگان، آرزوهای خود را نوشته و آویزان کرده‌اند که درنهایت بسته‌بندی و به کربلا ارسال خواهند شد.
وی افزود: هدیه ویژه این نمایشگاه نیز تابوت سردار سلیمانی است که روزانه بازدیدکننده و زائران زیادی دارد.
این نمایشگاه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت سردار سلیمانی برپا شده و روزانه ۵۰۰ نفر از این نمایش بازدید می کنند.
در نمایشگاه کوثر ولایت مفاهیم مذهبی، فرهنگی و بصیرتی به نمایش گذاشته شده و از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در سالن مدرسه هدی شهرامام آماده بازدید علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه تا پایان ایام فاطمیه برپا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش