تصویری خاطره انگیز برای استقلالی ها ؛ روزهای خوشی که تکرار شدنی است


تصویری خاطره انگیز برای استقلالی ها ؛ روزهای خوشی که تکرار شدنی است

دیدن تصاویری قدیمی از روابط خوب و حسنه با سران ای اف سی بار دیگر در این روزها ثابت کرد روابط مناسب و لابی های قوی می تواند مانع اجحاف در حق باشگاه های ایرانی شود. نوشته تصویری خاطره انگیز برای استقلالی ها ؛ روزهای خوشی که تکرار شدنی است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تصویری خاطره انگیز برای استقلالی ها ؛ روزهای خوشی که تکرار شدنی است

دبیرکل AFC در باشگاه استقلال
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰
تصویری خاطره انگیز برای استقلالی ها ؛ روزهای خوشی که تکرار شدنی است

دیدن تصاویری قدیمی از روابط خوب و حسنه با سران ای اف سی بار دیگر در این روزها ثابت کرد روابط مناسب و لابی های قوی می تواند مانع اجحاف در حق باشگاه های ایرانی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درست در این روزها که فوتبال باشگاهی ایران اسیر ضعف مدیریت و لابی های مدیریتی در کنفدراسیون فوتبال آسیا شد تا از حق مسلم خود در میزبانی معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره بالاجبار چشم پوشی کند، انتشار تصاویری از حضور دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران و بازدید او از باشگاه های معتبری همچون استقلال تهران بار دیگر این حسرت را بیشتر کرد که چرا الان چنین روابطی وجود ندارد.

نزدیک به ۱۴ سال قبل بود پیترولاپان فقید، دبیرکل مشهور مالزیایی وقت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از چهره های پرنفوذ و صاحب نظر در فوتبال قاره کهن سفری به ایران داشت که در حاشیه این سفر بازدیدی نیز از باشگاه استقلال به عنوان یکی از جام داران آسیا انجام داد. موزه افتخارات استقلال و بازدید از امکاناتی که آن روزها در اختیار آبی ها بود همین طور نشست مدیران وقت باشگاه با ولاپان زمینه ساز اتفاقات خوبی بود که بعدها تاثیرات آن به وضوح مشاهده شد.

نشست مدیران وقت استقلال از حسین قریب تا کامران منزوی و بهرام امیری که همین حالا هم در باشگاه حضور دارند با پیتر ولاپان.

حضور دبیر کل وقت AFC در باشگاه استقلال به عنوان باشگاهی ایرانی، نشان دهنده جایگاه و اعتبار بالای استقلال در آسیا بود. در واقع نکته مثبتی برای کل فوتبال ایران محسوب می شد اما حالا با گذشت یک دهه نه فقط باشگاه استقلال، بلکه تمام فوتبال ایران با کمترین توجه ممکن به برقراری ارتباطات با سران کنفدراسیون از آن روزها فاصله گرفته و بیشتر درگیر حواشی شده است تا متن اصلی و حرفه ای حاکم بر فوتبال.

تصویری خاطره انگیز برای استقلالی ها ؛ روزهای خوشی که تکرار شدنی است

ولاپان فقید در حال تماشای بولتن داخلی استقلال همین طور جام قهرمانی باشگاه های آسیا. امیر قلعه نویی سرمربی وقت آبی ها در کنار عباس ترابیان و امیر علوی در این تصویر دیده می شوند همین طور پهلوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها