شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی


شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی

بندرعباس- ایرنا- روابط عمومی‌ استانداری هرمزگان با راه‌اندازی طرح دوشنبه‌های همدلی به دنبال شور، نشاط و معرفی خدمات و ظرفیت‌های دولت و هم‌افزایی روابط عمومی ادارات است.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری هرمزگان گفت:این طرح با هدف رفع ضعف‌ها، معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات انجام شده، ایجاد شور و نشاط در بین روابط عمومی‌ها در شورای روابط عمومی استان دنبال می‌شود.

فاطمه رکن‌الدینی روز دوشنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات هرمزگان که به میزبانی روابط عمومی بندرشهید رجایی برگزار شد، بر ضرورت آشنایی و تعامل مدیران روابط عمومی‌ها با یکدیگر تاکید کرد.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها دارای ظرفیت و استعدادهایی زیادی هستند که در طرح دوشنبه‌های همدلی می‌توان از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای خدمت بهتر به مردم و مخاطبان بهره‌ برد.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری هرمزگان با بیان اینکه طرح دوشنبه‌های همدلی هرماه برگزار می‌شود و نخستین مرحله آن در شهرستان سیریک برگزار شد، گفت: مرحله بعدی این طرح در جزیره هرمز برگزار خواهد شد.

رکن‌الدینی هم‌چنین با اشاره به نزدیکی انتخابات بر مراقبت از رفتارهای غیر قانونی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها می توانند با ایجاد شور و نشاط اجتماعی زمینه مشارکت گسترده مردم را در انتخابات فراهم آورند.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری هرمزگان افزود: در راستای پویایی مدیران روابط عمومی هم‌چنین کارکرد و عملکرد روابط عمومی‌ها مورد رصد قرار می‌گیرد.

جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود

رکن‌الدینی با بیان اینکه همدلی و هم زبانی با درک و فهم مسایل دیگران، در جامعه آرامش ایجاد خواهد کرد، گفت: مهم‌ترین سرمایه حیات اجتماعی همدلی است، لذا باید در این مسیر گام های موثرتری برداشت.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های هرمزگان بر اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای اطلاع رسانی گستره و همزمان خدمات دولت است.

وی به جشنواره روابط عمومی‌ها در دهه مبارک فجر نیز اشاره کرد و افزود: ارزیابی از عملکرد اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها در قالب جشنواره فجر ۹۸ انجام می‌شود و نتیجه جشنواره هفته دولت و دهه فجر در روز روابط عمومی اعلام می‌شود.

توجه به اثرگذاری حوزه اطلاع رسانی باعث ایجاد انگیزه می‌شود

شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز به اهمیت و جایگاه اطلاع رسانی دقیق از حوزه اقتصادی به ویژه در بخش بنادر و دریانوردی اشاره کرد.

الله‌مراد عفیفی‌پور افزود: توجه به اثرگذاری حوزه اطلاع رسانی باعث ایجاد انگیزه، افتخار به توانمندی‌های داخلی و امید به آینده را در کشور به دنبال دارد.

وی در اهمیت حوزه اقتصادی رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسیر روشنی را برای همگان تبیین کرده‌اند.

عفیفی‌پور اظهارداشت: امروز با همه این مشکلات‌آفرینی‌ها شاخص‌های توسعه در ۳ ساله اخیر نشان می‌دهد، ما مقاوم‌تر و جسورانه‌تر در حوزه حمل و نقل دریایی وارد شده‌ایم که نمونه‌های آن اجرای طرح‌های توسعه‌ای است که درحال تکمیل شدن است.

اعتماد اجتماعی نیازمند تعامل دو جانبه رسانه‌ و روابط عمومی است

شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) هرمزگان نیز به اهمیت خبررسانی و استفاده صحیح از ظرفیت رسانه‎ها از سوی روابط عمومی اشاره کرد.

خلیل تنیده با تاکید بر اینکه آگاهی‌بخشی بستر شایعات را از بین می‌برد و زمینه اعتماد اجتماعی را فراهم می‌کند، افزود: البته این اعتماد اجتماعی نیازمند تعامل دو جانبه رسانه‌ و روابط عمومی است.

وی در این رابطه به ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی از جمله ظرفیت‌ منطقه ویژه اقتصادی بندرشهید رجایی اشاره کرد و بیان داشت: روابط عمومی ها باید خود و مدیرانشان را متقاعد کنند که در حوزه اطلاع رسانی شفاف نقد درست و منصفانه را به رسمیت بشناسند.

تنیده اضافه کرد: روابط عمومی باید بتواند متناسب با نیازهای جامعه مسئولیت‌پذیری را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد اما این مسئولیت پذیری، بدون مشارکت میسر نخواهد شد.

مدیران روابط عمومی ادارات هرمزگان به منظور آشنایی بیشتر با صنعت حمل و نقل دریایی و فعالیت‌های بندری از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی دیدن کردند.

بازدید از پایانه‌های کانتینری بندر شهید رجایی، کشتی‌ پهلوگرفته در اسکله، جرثقیبل‌های دروازه‌ای، عملیات پایلوت کشتی، موزه دریایی، گشت دریایی از حوضچه‌های اول تا سوم بندر گشت دریایی از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها