برگزاری جشنواره های بومی باعث جذب گردشگر به لرستان می‌شود


برگزاری جشنواره های بومی باعث جذب گردشگر به لرستان می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برگزاری جشنواره های بومی ، فرهنگی و محلی در ایام نوروز باعث جذب گردشگر به لرستان می‌شود.

گودرز امیری روز دوشنبه در ستاد خدمات سفر استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: باید نرم‌افزاری در ارتباط با اماکن گردشگری و نیازها تهیه شود تا در صورت نیاز دستگاه‌های اجرایی به آن مراجعه کرده و در اسرع وقت خدمات بروز ارایه کنند.

وی افزود: تجربیات گذشته حاکی از آن است که ایرادات و مشکلاتی در ارایه خدمات به مسافران وجود دارد که باید مشکلات سال‌های گذشته شناسایی و در خصوص برطرف کردن آن تلاش شود.

وی همچنین گفت: دفاتر بیمه در ایام نوروز تعطیل است که در صورت احتمال بروز مشکل، مردم سرگردان خواهند بود که باید در این زمینه کشیک تعیین شود.

امیری ادامه داد: باید در ایام نوروز با ایجاد پارکینگ در سطح شهر ترافیک شهری را مدیریت کرد.

وی برگزاری جشنواره بومی و فرهنگی همچنین مسابقات بومی و محلی را در جذب گردشگران مفید عنوان کرد و معتقد است روستاهای مقصد گردشگری باید شرایط برگزاری جشنواره‌ها را فراهم کنند.

امیری اضافه کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و بومی موجب نزدیکی ارتباطات مردم باهم می‌شود و در معرفی آداب و رسوم لرستان موثر است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: فرمانداری‌ها نسبت به تشکیل ستاد خدمات سفر در شهرستان‌ها اقدام کرده و نتیجه را به دبیرخانه اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی