13 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی انجام شد


13 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی انجام شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: 17 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 13 هزار و 760 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آماده افتتاح در دهه مبارک فجر امسال است.

مسعود مهدی زاده مقدم روز دوشنبه در بازدید از شرکت‌های فنی مهندسی شهرک فناوری و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور در نزدیک مشهد افزود: راه‌اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی این شرکت بوده و در همین راستا زیرساخت‌ها به صورت برنامه ریزی شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده تا صنعتگران دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

وی ادامه داد: امسال بخش خصوصی حضور تاثیرگذار در روند سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی داشته و این حضور منجر به تولید و اشتغالزایی برای ۸۸۰ نفر در قالب راه‌اندازی ۱۷ واحد تولیدی جدید می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: واحدهای صنعتی که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند در شهرک‌های صنعتی کاویان، ماشین سازی، خیام و چناران هستند که با تولید محصولاتی مانند مقاطع فولادی و میلگرد، پودرآلومینیم خالص ،تولید شیشه جام به روش فلوت فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: هم اکنون ۵۰ درصد از صنایع، ۴۱ درصد از اشتغال صنعتی و ۲۶ درصد از سرمایه گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی قرار دارد که با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۴۰ شهرک فعال زمینه استقرار ۲ هزار و ۶۳۱ واحد صنعتی با اشتغال ۷۵ هزار و ۶۷۸ نفر را فراهم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!