گفتمان سازی بر پایه بیانیه گام دوم محور برنامه های شبکه دنا است


گفتمان سازی بر پایه بیانیه گام دوم محور برنامه های شبکه دنا است

یاسوج- ایرنا- مدیرکل صداو سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که گفتمان سازی بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد گوناگون و ایجاد بستر لازم برای شکوفایی استعدادهای نهفته در میان نسل امروز از مهمترین رویکردها و شاخص های اساسی در برنامه های شبکه استانی دنا است.

امیر رئوف دوشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تمرکز رسانه ملی و به تبع آن شبکه دنا بر روی برنامه های دهه پر فروغ فجر و همچنین مساله انتخابات گفت: ۹۶ برنامه تولیدی و محتوایی در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب و همچنین فرآیند انتخابات مجلس یازدهم در دست اقدام و پخش از این رسانه است.

وی تصریح کرد: شبکه دنا بیش از ۵۵ برنامه در قالب ۳۱۲ قسمت و حدود ۱۲ هزار دقیقه طی فرآیند انتخابات امسال مجلس در دست اقدام و اجرا دارد.

رئوف همچنین ادامه داد: ۴۱ عنوان در قالب ۷۰۰ قسمت و بیش از ۱۲ هزار دقیقه برنامه های متنوع و پر محتوا برای دهه فجر انقلاب اسلامی نیز پیش بینی و طراحی شده است.

مدیرکل صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد همچنین توسعه این استان را در گرو رسانه های پویا، فعال و خلاق دانست و تاکید کرد: شبکه استانی دنا همواره از نقدهای منصفانه، مشفقانه ، دلسوزانه اصحاب رسانه ، نخبگان و فعالان عرصه فرهنگی و اجتماعی برای کیفیت بخشی و تولید برنامه های پرمحتوا در این رسانه استقبال می کند.

رئوف ابراز داشت: اولویت اصلی صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد توجه و پرداختن و تقویت فرهنگ ها، آداب و رسوم مختلف مردمان این خطه با سلایق ، قومیت ها و گرایش های مختلف است.

وی با اشاره به نظر سنجی صورت گرفته از سوی سازمان صدا و سیما در زمینه میزان مخاطبان شبکه استانی دنا نیز گفت: در پاییز سال ۹۷ برنامه های سیمای استان ۵۸ درصد مخاطب داشت که با تغییر در برنامه ها و شیوه های تولید در پاییز امسال این میزان به ۷۶ درصد افزایش یافت.

رئوف ادامه داد: همچنین میزان استقبال مخاطبان در بخش برنامه های رادیویی نیز از پاییز سال گذشته با ۱۰درصد رشد از ۲۹ به حدود ۳۹درصد رسیده است.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید