نمایشگاه گروهی کاریکاتور چهره در آذربایجان شرقی افتتاح شد


نمایشگاه گروهی کاریکاتور چهره در آذربایجان شرقی افتتاح شد

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه گروهی کاریکاتور چهره در نگارخانه ماه حوزه هنری خبر داد. به گزارش شیرین طنز،... ادامه مطلب... نوشته نمایشگاه گروهی کاریکاتور چهره در آذربایجان شرقی افتتاح شد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه گروهی کاریکاتور چهره در نگارخانه ماه حوزه هنری خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، مینا نیک رزم با بیان این مطلب اظهار کرد: نمایشگاه گروهی کاریکاتور چهره با آثاری از عطا رسول زاده ، رامین خرسندی و داود دلداری در مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری آذربایجان شرقی برپا می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۳۰ اثر از سه کاریکاتوریست استان به نمایش گذاشته می شود که این آثار، تصاویری از چهره های مشاهیر عرصه هنر، ادبیات و سیاست است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان با بیان اینکه این نمایشگاه روز یکشنبه (ششم بهمن ماه) در نگارخانه ماه حوزه هنری استان کار خود را آغاز می کند، ادامه داد: نمایشگاه گروهی کاریکاتور چهره از ششم تا ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در مجموعه هنری مهر و ماه تبریز واقع در جنب پردیس فرهنگی سینمایی قدس برپا می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر