مشکلات واحدهای تولیدی کلاله بررسی شد


مشکلات واحدهای تولیدی کلاله بررسی شد

گنبدکاووس- ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان در کلاله اعلام کرد: با برگزاری نشست این کارگروه، مشکلات مالی و موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

ابراهیم کریمی روز دوشنبه در حاشیه جلسه کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید گلستان که در کلاله تشکیل شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این جلسه، مشکلات و موانع تولید ۱۳ مجموعه تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که برخی از این مشکلات به کندی و یا توقف فعالیت واحدهای مذکور منجر شده‌است.

وی اظهار داشت : بخش عمده مشکلات بررسی شده در عرصه صنعتی، تولیدی، گردشگری و کارخانجات تولید آجر در ارتباط با تامین اجتماعی، شرکت گاز و دستگاه‌های اجرایی دیگر بودند که برای همه این واحدها و شرکت‌ها مصوبات لازم از کارگروه اخذ شد.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان خاطرنشان کرد: با اجرای این مصوبات بخش عمده‌ای از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در ارتباط با استمهال معوقات بانکی، تسهیلات جدید و مشکلاتشان با تامین اجتماعی بزودی مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد که سه مورد از مشکلات واحدهای تولیدی کلاله که با مسائل خاصی روبر هستند در سه روز آینده در مرکز استان مورد بررسی بیشتری قرار گیرد .

کریمی گفت: همه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را به دقت رصد می‌کنیم و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر امور هستیم تا شرایط خوبی برای رونق و توسعه فعالیت‌های اقتصادی شهرستان کلاله فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در ادامه به جلسات و فعالیت‌های اخیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان اشاره کرد و گفت: روزهای دوشنبه هر هفته به تشکیل جلسه این کارگروه در مراکز شهرستاهای استان اختصاص دارد و تاکنون علاوه بر کلاله، در شهرستان‌های گمیشان، آزادشهر و مینودشت تشکیل شده است.

کریمی به مزایای برپایی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌های گلستان اشاره کرد و گفت: با این اقدام، مشکلات تولیدکنندگان و فعالان صنایع در شهرستان‌های مختلف در کمترین زمان ممکن و در شهرستان خودشان حل و فصل می شود.

در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان در کلاله که با حضور تنی چند از مدیران کل، مدیران شهرستانی و جمعی از تولیدکنندگان برگزار شد، علی رزاقی معاون فرماندار کلاله در سخنانی گفت: این شهرستان با یک هزار و ۷۵۳ کیلومترمربع وسعت و ۱۳۰هزار نفر جمعیت، از ظرفیت بالقوه در عرصه‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی برخوردار است.

وی تاکید کرد: با شناسایی ظرفیت‌ها ، برنامه‌ریزی کارآمد، تلاش روزافزون و جذب سرمایه گذاران می‌توان زمینه توسعه و رونق شهرستان کلاله را فراهم کرد.

معاون فرماندار کلاله با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان به خاطر مشکلاتی که دارند به سختی کار میکنند که با اندکی حمایت میتوان زمینه کار، اشتغال و تولید این شهرستان را رونق بخشید.

خداقلی بایندری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله نیز اعلام کرد: در این شهرستان ۳۱ واحد تولیدی با چهار هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال ۴۵۰ نفر مشغول فعالیت هستند.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید