برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه کودکان معلول در عربستان


برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه کودکان معلول در عربستان

بیست و چهارمین مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه کودکان معلول در منطقه جازان عربستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صدی الوطن، بیست و چهارمین دوره مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه کودکان معلول در دو بخش دختران و پسران دانش آموز از امروز (دوشنبه هفتم بهمن 1398) در سالن هتل نیوفوتل در جازان عربستان آغاز شد.

45 حافظ و قاری پسر از امروز رقابت خود را در این مسابقه قرآنی آغاز کردند. 33 حافظ و قاری دختر از فردا سه شنبه (هشتم بهمن 1398) رقابت خود را آغاز می کنند.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان این مسابقه قرآنی برای حافظان و قاریان پسر روز چهارشنبه (نهم بهمن 1398) و برای حافظان و قاریان دختر روز پنجشنبه (10 بهمن 1398) برگزار می شود.

این دوره از مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه کودکان معلول شاهد مشارکت قاریان و حافظانی از امارات، بحرین و کویت و مناطق مختلف عربستان است.

این مسابقه در سه بخش برگزار می شود. بخش اول تنها برای معلولان جسمی است. این بخش شامل سه رشته: حفظ 15 جزء، سه جزء و جزء عم است.

بخش دوم، معلولان ناتوانی جسمی شدید فوقانی با مشکلات گفتاری را در برمی گیرد. این بخش شامل چهار رشته: حفظ سه جزء، حفظ دو جزء، حفظ جزء عم و حفظ یک حزب است.

بخش سوم تنها برای معلولان ذهنی، جسمی و روحی است. این بخش شامل چهار رشته: حفظ دو جزء، حفظ جزء عم، حفظ 20 سوره متصل به جزء عم و حفظ 10 سوره متصل به جزء عم است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان