کالای شب عید با قیمت و کیفیت مناسب به دست مردم برسد


کالای شب عید با قیمت و کیفیت مناسب به دست مردم برسد

کلانتری با بیان اینکه کالای شب عید باید با قیمت و کیفیت مناسب به دست مردم برسد، گفت: خودنظارتی و استمرار بازدیدها موجب حفظ آرامش و افزایش کیفیت کالا در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۷ بهمن) در ششمین برنامه ملاقات مردمی خود که از ساعت ۹ صبح امروز آغاز و به مدت دو ساعت طول کشید، با مردم و برخی از تولیدکنندگان از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

یکی از دیدارهای ویژه امروز ملاقات رئیس و اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف ایران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود.

«سید حشمت الله صمیمی دوست» معاون اقتصادی استاندار نیز کلانتری را در این ملاقات ها همراهی می کرد و به صورت ویژه تمامی موارد از سوی مراجعه کنندگان بیان و مورد بررسی قرار می گرفت.

از مهم ترین خواسته های اصناف در این دیدار جلوگیری از برگزاری نمایشگاه های غیر ضرور، پیگیری حقوق اصناف به صورت کشوری، ساماندهی فروشگاه های بزرگ زنجیره ای بدون مجوز، تعیین تکلیف واحدهای صنفی در جمعه بازار یاسوج با توجه به اینکه این واحدها فاقد پروانه کسب هستند و همکاری بیش از پیش سازمان مالیاتی، شهرداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت با اصناف بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از شنیدن خواسته ها و مطالبات اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف استان، اظهار داشت: معاون اقتصادی موظف است نسبت به تشکیل نشست های تخصصی با حضور اصناف و دستگاه های متولی برای رفع این مشکلات هرچه سریع تر اقدام کند.

کلانتری همچنین از عملکرد اصناف و بازاریان در پیشگام بودن برای کمک به هم وطنان آسیب دیده در حادثه سیل و زلزله های اخیر تقدیر کرد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، انتظار می رود کالا و اقلام اساسی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست مردم برسد.

وی بر اجرای طرح خود نظارتی از سوی اصناف بر بازار تاکید کرد و گفت: می طلبد نسبت به گذشته نظارت ها بر بازار تشدید شود.

شایان ذکر است، ۲۸ هزار واحد صنفی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت