پروژه‌های فرهنگی تهران هر 15 روز یک بار افتتاح می‌شود


حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی روز دوشنبه در مراسم...


حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی روز دوشنبه در مراسم افتتاح ۷ سالن‌ جدید پردیس سینمایی ملت افزود: پردیس تئاتر و بلک‌باکس‌های باغ کتاب هم اکنون آماده است و هر زمانی که شهردار تهران دستور دهند آن را افتتاح می کنیم.

به گفته امرودی، افتتاح پروژه‌های فرهنگی تا آخر خرداد سال ۹۹ ادامه می‌یابد و این مراکز فرهنگی یکی بعد از دیگری افتتاح خواهند شد.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران همچنین گفت: هنر و سینما می‌تواند ذائقه مردم را بالا ببرد و خوب زیستن را بیاموزد.

وی ادامه داد: هنر می‌تواند امنیت ذهنی و اخلاقی شهروندان را افزایش دهد و سلامت اجتماعی را تضمین کند و معتقدیم سینما ابزار مهمی است که می‌تواند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت به مردم آموزش دهد.

امرودی تاکید کرد: سینمای فاخر می‌تواند تمدن‌ساز باشد و ما باید در چله دوم انقلاب تمدن‌سازی کنیم و آن چیز که داریم را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش ایرنا، هفت سالن جدید سینما و نمایش مجموعه پردیس سینمایی ملت امروز (دوشنبه) با حضور حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، پیروز حناچی شهردار، حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

پردیس سینما گالری ملت سال ۱۳۸۷ با چهار سالن هر یک به ظرفیت ۲۶۵ صندلی، یک سالن کوچک VIP با ظرفیت ۳۰ صندلی و در مجموع با ظرفیت یکهزار و ۹۰صندلی افتتاح شد که با توجه به سازه منحصر به فرد، طراحی خاص و نبود مراکز تجاری در این بنا و مجاورت با بوستان ملت یکی از مهمترین مراکز فرهنگی _ سینمایی کشور محسوب می‌شود.

اکنون این مجموعه با اضافه شدن ۶ سالن نمایش جدید و یک سالن همایش چند منظوره و فود کورت و کافی‌شاپ و پارکینگ با ظرفیت ۷۰۰ واحد و بازسازی سالن‌های موجود ظرفیت خود را به یکهزار و ۹۰۰صندلی با تعداد متنوع از ۵۰ تا ۳۱۰ صندلی افزایش داده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس