450 قلم کالا از بازار کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد


450 قلم کالا از بازار کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 450 قلم کالا در 2 ماه اخیر از بازار این استان جمع آوری شده است.

بهمن رحمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دلیل جمع آوری این ۴۵۰ قلم کالا از بازار کهگیلویه و بویراحمد جعل علامت استاندارد بوده است.

وی افزود: این کالاها شامل فیلتر هوای شاپرک، باختر، پامچال، جهان و دناگستر، آبلیموی دلیل، لواشک همپا، جرم گیر دریا، روغن موتور بهنام توان، دستمال کاغذی نگارگستر، نیشابور، توما، وایت، سبحان، هپی، پاک نرم و نرمین، نوار بهداشتی کژدن، روغن هیدرولیک هیدر صنعت ایران، ترشی مخلوط دادفر، جوهرلیموی اشینل، دستمال کاغذی۵۰ برگ افشین، دستمال توالت زری و محافظ برقی تواتر است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از وظایف و مأموریت هاتی مهم این اداره کل نظارت دقیق بر تولید و عرضه کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

رحمتی عنوان کرد: مصرف کالاهای باکیفیت جزو حقوق مسلم مردم است و مسؤولان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد نیز برای انجام هر چه مطلوب تر رسالت های محوله تلاش می کنند.

وی ابراز داشت: بر اساس قانون درج کد ۱۰ رقمی در زیر نشان ملی استاندارد بر روی تمامی کالاها اجباری است.

رحمتی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد برای اطمینان از صحت و اصالت علامت استاندارد کالاها و نشان ملی استاندارد می توانند این کد ۱۰ رقمی را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟