همدانی‌ها گوشت کم می‌خرند


همدانی‌ها گوشت کم می‌خرند

رئیس اتحادیه قصابان همدان از کاهش 10 درصدی قیمت گوشت قرمز نسبت به ماه گذشته خبر داد و گفت: تمایل مردم همدان به خرید گوشت قرمز کاهش یافته است.

علی‌اکبر سپهری‌وفا در گفت‌و گو با ایسنا، بیان کرد: در سالجاری قیمت گوشت قرمز به طور میانگین بین ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش داشته که علت عمده آن جلوگیری از خروج دام بوده است.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی ۹۰ هزار تومان بوده که در حال حاضر بین ۷۲ هزار تا ۷۴ هزار تومان فروش دارد، اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی مخلوط ۷۰ هزار تومان و قیمت تنظیم بازار آن ۱۰۰ هزار تومان است.

سپهری‌وفا یادآور شد: هم‌اکنون قیمت گوشت منجمد از ۴۶ هزار تا ۵۰ هزار تومان است و گوشت گوساله که قیمت آن به ۱۰۵ هزار تومان رسیده بود، در حال حاضر با قیمت ۷۸ هزار تومان فروخته می شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان نیز با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار همدان تغییری نداشته است، گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار هیچ گونه تغییر قیمتی ندارد و شاید در نوروز تغییر یابد که پیش‌بینی می شود روند کاهشی داشته باشد.

جواد عاشوری با تأکید بر اینکه در بازار مرغ کمبود عرضه وجود ندارد، اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم بین ۱۱ هزار و ۵۰۰ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و تقاضا نسبت به ماه گذشته بهتر شده است.

وی با اشاره به اینکه فروش تخم مرغ در همدان به صورت کیلویی شده است، تصریح کرد: قیمت فروش تخم مرغ کیلویی ۷۶۰۰ تا ۷۷۰۰ هزار تومان بوده و قیمت برای مصرف کننده از ۷۶۰۰ تا ۷۹۰۰ هزار تومان است.

عاشوری با بیان اینکه قیمت انواع ماهی نیز افزایشی نداشته است، یادآور شد: قیمت ماهی هم افزایشی نداشته به‌طوریکه قیمت انواع ماهی در بازار همدان از ۳۰ هزار تومان تا ۵۵ هزار تومان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا