پیشرفت 70 درصدی پروژه شبکه خط انتقال آب روستای آورزمان


پیشرفت 70 درصدی پروژه شبکه خط انتقال آب روستای آورزمان

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر از پیشرفت 70 درصدی پروژه اجرای شبکه خط انتقال آب در روستای آورزمان خبر داد.

محمد رضا ترکاشوند در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه امسال اقدامات مختلفی در حوزه های بهره برداری، رفع حوادث، طرح و توسعه، امور مشترکین و دیگر حوزه ها انجام شده است، گفت: خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مشترکین روستایی از دغدغه های مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی است.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی یاد شده حفر چاه مکانیکی در روستاهای واشان و زیرابیه عملیاتی شد، افزود: در ۱۰ ماهه امسال ساخت مخزن و اجرای خط انتقال در روستای نمازگاه و ساخت مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی و اصلاح انشعابات در روستای حسین آباد شاملو نیز امکان پذیر شد.

ترکاشوند در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر چند پروژه نیز در روستاهای تابعه شهرستان ملایر در حال اجراست، اظهار کرد: ساخت مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی و اجرای خط انتقال روستای حسین آباد شاملو هم اکنون با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است ضمن اینکه اجرای شبکه خط انتقال روستای آورزمان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در دست اجرا است.

وی بیان کرد: اجرای پروژه ۱۵ کیلومتری خط انتقال در روستاهای علی آباد دمق و حسین آباد هم اکنون در دست انجام است ضمن اینکه طراحی چهار مجتمع آبرسانی ینگی کند، علی آباد دمق، الفاوت و سد اکباتان نیز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر درباره مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه رفع حوادث نیز مطرح کرد: در این باره طی ۱۰ ماهه امسال ۱۸۹۳ مورد نشتی با صرف ۷۱۲ میلیون ریال مرتفع شد.

وی همچنین از فروش ۳۲۹ انشعاب و تعویض ۶۰۵ مورد کنتور معیوب با صرف ۹ میلیارد و ۹۶۰ ملیون ریال در بازه زمانی یاد شده خبر داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش