برپایی «یادمان یاس کبود» در جهرم


برپایی «یادمان یاس کبود» در جهرم

حجت الاسلام زارعیان از برپایی نمایشگاه «یادمان یاس کبود» همزمان با ایام فاطمیه در دارالقرآن امام علی (ع) جهرم خبر داد.

«حجت الاسلام محمد زارعیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نمایشگاه «یادمان یاس کبود» با هدف ترویج فرهنگ فاطمی در دارالقرآن امام علی (ع) شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

امام جماعت مسجد دارالقرآن امام علی (ع) جهرم افزود: این بنا حدود یک هزار و 500 متر مربع مساحت دارد که نمادهایی از خانه حضرت زهرا (س)، قبرستان بقیع، کوچه بنی هاشم، مسجد النبی (ص) و... در آن به نمایش درآمده است.

وی وقایع تصویری صدر اسلام از زمان بعثت تا عصر ظهور امام عصر(عج) را از دیگر بخش های این یادمان عنوان کرد و گفت: همچنین در بخش دیگری از این یادمان، نمایشگاه «40 سال حماسه» با محوریت گام دوم انقلاب به تصویر کشیده شده است.

حجت الاسلام زارعیان با اشاره به اینکه در بخش دیگری از این یادمان به محورهایی همچون سردار شهید «قاسم سلیمانی»، اقتصاد مقاومتی و روشنگری های سیاسی پرداخته شده است، بیان کرد: روزانه بیش از یک هزار نفر از «یادمان یاس کبود» بازدید می کنند.

وی با اشاره به بازدید روزانه مدارس دخترانه شهرستان از این یادمان فاطمی، گفت: دانش آموزان پس از ورود به یادمان و در یک فضای بسیار اثرگذار با یک راوی همراه می شوند که تا خانه حضرت زهرا (س) به روایت زندگی این بانوی اسلام پرداخته و در نهایت به فضه، خدمتکار حضرت زهرا(س) مواجه می شوند که او نیز در مورد حجاب و عفاف و دفاع از ولایت برای دانش آموزان سخن می گوید.

امام جماعت مسجد دارالقرآن امام علی(ع) جهرم خاطرنشان کرد: یادمان یاس کبود تا نهم بهمن ماه پذیرای علاقمندان و محبان اهل بیت (ع) است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی