دوره آموزشی انقلاب نور در دهه فجر برگزار می شود 


دوره آموزشی انقلاب نور در دهه فجر برگزار می شود 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در نظر دارد به مناسبت دهه فجر دوره آموزشی انقلاب نور را برگزار کند.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر، گرامیداشت این ایام را امری مهم و ضروری برشمرد و گفت: امروز با توجه به تبلیغات سوء دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران، ضروری است که این انقلاب و اهداف شکل گیری آن برای نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود.


مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان اضافه کرد: در همین راستا در نظر داریم در ایام دهه فجر، دوره آموزشی تحت عنوان انقلاب نور را برگزار کنیم که برنامه های این دوره آموزشی شامل بخش های قرآنی، سخنرانی، خاطره گویی، پخش فیلم و کلیپ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی می باشند.

وی با بیان این مطلب که طرح تلاوت نور به نیت سلامتی امام زمان(عج) در این دوره آموزشی اجرا می شود، عنوان داشت: برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و ظهور امام زمان(عج)، بصیرت انقلابی، سبک زندگی مهدوی و انقلاب در کلام امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) در دوره آموزشی انقلاب نور در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: دعوت از مبارزین دوران انقلاب به منظور بیان خاطراتی در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از اولویت های اصلی این دوره آموزشی است.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: در دوره آموزشی انقلاب نور، چند فیلم کوتاه از جشنواره عمار، کلیپ هایی با موضوع انقلاب اسلامی و سرودهای انقلابی پخش خواهد شد.

وی با اشاره به این که شرکت کنندگان در این دوره آموزشی نوجوانان و جوانان هستند، اظهار داشت: برگزاری مسابقات جزوه خوانی گل های نو شکفته با موضوع جوانان از منظر امام راحل و نیز برگزاری مسابقه جزوه خوانی حیات طیبه با محوریت گلچین سخنان رهبری با موضوع سبک زندگی اسلامی و انقلابی از دیگر برنامه های این دوره آموزشی است.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: در راستای برگزاری دوره آموزشی انقلاب نور، مسابقات ورزشی فوتسال ویژه شرکت کنندگان این دوره آموزشی نیز برگزار می شود.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در پایان ابراز داشت: اختتامیه این دوره آموزشی نیز برگزار خواهد شد و از برترین های آن تجلیل می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز