دستاوردهای 41 ساله نظام باید گفته شود


دستاوردهای 41 ساله نظام باید گفته شود

سهرابی با اشاره به اینکه فضای مجازی و اطلاع رسانی استان باید در خصوص دستاوردهای 40 ساله کشور اطلاع رسانی کنند، گفت: دستاوردهای 41 ساله نظام باید گفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (دوشنبه 7 بهمن) در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر فارس، گفت: دهه فجر امسال با سال گذشته به خاطر شهادت سردار سلیمانی، متفاوت است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه در ایام پایانی سال انتخابات را پیش رو داریم، افزود: فضای کشور باید طوری باشد که بتوان با تبلیغات سو رسانه های معاند که سعی در ایجاد ناامیدی و فضای ترس از آینده، مقابله کرد، متاسفانه به این موضوع توسط برخی از خودی ها دامن می زنند که می گویند 40 سال چه اتفاقی افتاده است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی و اطلاع رسانی استان باید در خصوص دستاوردهای 40 ساله کشور اطلاع رسانی کنند، اظهار کرد: دستاوردهای 41 ساله نظام باید گفته شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه 30 تا 40 مدیرکل دستگاه های اجرایی استان، در روابط عمومی استانداری حضور خواهند یافت و دستاوردهای سازمان خود را اعلام می کنند، اضافه کرد: دستگاه های اجرایی با توجه به انقباض مالی، تلاش بر حذف رسانه های مکتوب کرده اند و این باعث شده رغبت رسانه های مکتوب برای انتشار اخبار، کم شود.

وی با یادآوری این مطلب که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تمام توان در خدمت انقلاب است، یادآور شد: جشنواره فیلم فجر، مسابقات قرآنی با حضور هفت هزار نفر قرآن آموز، جشنواره مد و لباس و همچنین اختتامیه جشنواره مطبوعات از جمله برنامه های این ایام است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید