رشد 2355 واحدی شاخص کل بورس


رشد 2355 واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز روند صعودی گرفت و با رشد 2355 واحدی در ارتفاع 420 هزار و 668 واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (دوشنبه 7 بهمن) سومین روز کاری خود در هفته جاری را با ریزش 61 واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع 418 هزار و 250 واحد آغاز کرد اما در ادامه روز این روند معکوس شد و شاخص کل بورس با رشد ۲۳۵۵ واحدی در ارتفاع ۴۲۰ هزار و ۶۶۸ واحدی ایستاد.

بر اساس جدول معاملاتی روز جاری شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۶۲۸ واحد افزایش معادل ۰.۵۶ درصد به ۱۱۲ هزار و ۲۶۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۹۰۱ واحد رشد معادل ۰.۶۶ درصد به ۱۳۸ هزار و ۲۳۴ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۶۰۱ واحد افزایش، معادل ۰.۶۶ درصد به ۹۲ هزار و ۲۱۷ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۸۴۹ واحد افزایش معادل ۰.۵۷ درصد به ۵۰۴ هزار و ۱۶۳ واحد، شاخص بازار اول با ۱۶۴۸ واحد افزایش معادل ۰.۵۵ درصد به ۳۰۰ هزار و ۸۲۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۰۷۵ واحد رشد معادل ۰.۵۸ درصد، به ۸۷۷ هزار و ۵۸۶ واحد رسید.

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای رمپنا، خودرو، فولاد، وبملت، فارس و فملی به ترتیب با 210، 150، 143، 141، 133 و 131 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و صبح امروز تنها نماد حکشتی با 222 واحد رشد بود که در صدر جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس باعث رشد این نماد شد. صبح امروز نمادهای خساپا – سایپا، وبملت - بانک ملت، ونوین - بانک‌اقتصادنوین‌، وتجارت - بانک تجارت، شپنا - پالایش نفت اصفهان، فولاد - فولاد مبارکه اصفهان و فملی - ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که همگی روند نزولی داشتند.

بنابراین گزارش در پایان معاملات امروز نمادهای ومعادن با ۳۰۳ واحد، حکشتی با ۲۲۲ واحد، بسویچ با ۱۹۹ واحد، مبین با ۱۱۷ واحد و کگل با ۱۱۶ واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و در مقابل نمادهای فاس با ۱۹۶ واحد و رمپنا با ۱۸۲ واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

در پایان معاملات امروز نمادهای خساپا – سایپا، وبملت - بانک ملت، ونوین - بانک‌اقتصادنوین‌، وتجارت - بانک تجارت، شپنا - پالایش نفت اصفهان، فولاد - فولاد مبارکه اصفهان و فملی - ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها 3 نماد ونوین - بانک‌اقتصادنوین‌، شپنا - پالایش نفت اصفهان و فملی - ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ روند نزولی داشتند و به این ترتیب در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۶۶۵ هزار و ۳۴۶ نوبت معاملاتی، ۶ میلیارد و ۷۳۵ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

رشد 2355 واحدی شاخص کل بورس

در پایان معاملات روز گذشته نمادهای اخابر با ۳۰۷ واحد، شیران با ۲۶۶ واحد، مبین با ۲۰۸ واحد وحکشتی با ۱۹۶ واحد رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند و به این ترتیب در پایان داد و ستدهای روز گذشته بورس، در ۸۹۹ هزار نوبت معاملاتی، ۸ میلیارد و ۴۸ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۴۷ هزار و ۹۴۱ میلیارد تومان در بورس معامله شد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!