مهلت ثبت اطلاعات بانکی مالکان ناوگان سیستان و بلوچستان تمدید شد


مهلت ثبت اطلاعات بانکی مالکان ناوگان سیستان و بلوچستان تمدید شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بین شهری این استان تا 20 بهمن فرصت دارند نسبت به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود برای بهره‌مندی از سهمیه سوخت اقدام کنند.

ایوب کرد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سهمیه سوخت ناوگان سواری کرایه عمومی بین شهری برای خودروهای تک سوز ماهانه ۷۵۰ لیتر و برای ناوگان دوگانه سوز ۴۵۰ لیتر در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بین شهری در استان تا مهلت تعیین شده فرصت دارند که برای دریافت سهمیه سوخت بر اساس پیمایش، اطلاعات شماره شبای ناوگان خود را در سامانه اینترنتی smartcard.rmto.ir ثبت کنند.

وی افزود: بعد از تاریخ ذکر شده ثبت اطلاعات امکان پذیر نبوده و سهمیه سوخت برای ناوگان سواری کرایه که در این سامانه نام‌نویسی نکرده‌اند اختصاص نخواهد یافت و مسئولیت عواقب آن بر عهده مالک وسیله نقلیه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ضروریست شرکت‌ها، رانندگان و مالکان این دسته از ناوگان، استفاده از اوراق صورت وضعیت مسافری دارای کد رهگیری در تمامی مسیرهای بین شهری و همچنین ثبت اطلاعات شماره شبا در سامانه ذکر شده را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

وی با تاکید بر نظارت جدی بر کرایه سواری‌های عمومی گفت: در صورتی که شهروندان با افزایش قیمت مواجه شدند می‌توانند مراتب را از طریق مراجعه به دفاتر نظارت پایانه‌های مسافری و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های استان و یا مراجعه به این اداره‌کل و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا با رسیدگی شکایات و گزارش‌های دریافتی در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ با رانندگان متخلف برخورد قانونی انجام شود.

هم‌اینک حدود ۵۰۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری در استان سیستان و بلوچستان تحت پوشش ۳۱ شرکت مشغول فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا