بهره‌برداری از 11 طرح آب و فاضلاب شهری در آذربایجان‌شرقی


بهره‌برداری از 11 طرح آب و فاضلاب شهری در آذربایجان‌شرقی

تبریز- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک‌فجر 11 طرح آب و فاضلاب شهری در این استان با بیش از 352میلیارد ریال هزینه بهره برداری می‌شود.

علی رضا ایمانلو روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح ها شامل بهره برداری از تاسیسات شبکه فاضلاب تبریز به طول ۲۳ کیلومتر خط اصلی و فرعی، طرح فاضلاب محله خیابان انقلاب با هزینه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال است.

وی با اعلام اینکه با تلاش کارکنان زحمتکش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی مراغه با هزینه ای افزون بر ۴۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود، افزود: به منظور افزایش تامین آب شهر آبش احمد نیز یک حلقه چاه عمیق حفر و تجهیز شده و یکباب مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی با هزینه ای بیش از چهار میلیارد ریال در این شهر کلنگ زنی خواهد شد.
ایمانلو به طرح های دیگر قابل بهره برداری و کلنگ زنی در سایر شهرستان ها اشاره کرد و ادامه داد: طرح آبرسانی خمارلو از قزیل یول به همراه حفر و تجهیز یک حلقه چاه با هزینه ای افزون بر ۳.۵ میلیارد ریال، حفر و تجهیز چاه شماره ۱۰ بستان آباد با هزینه ۸ میلیارد ریال و حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۲۰۰ متر صوفیان از طرح های آماده بهره برداری است.

وی همچنین از کلنگ زنی حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق در ترکمنچای با هزینه ۱.۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب بستان آباد با هزینه بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال، زون اول شبکه فاضلاب هریس به طول بیش از ۶ کیلومتر با هزینه ۳.۴ میلیارد ریال و طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب اهر به طول چهار کیلومتر با هزینه افزون بر ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح هایی می باشد که دهه فجر امسال بهره برداری از آنها آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست