قیمت دلار ثابت ماند/نرخ ارز‌های رسمی در 7 بهمن 98 / قیمت 16 ارز افزایش یافت


نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز در حالی اعلام شد که قیمت دلار و یورو نسبت به دیروز تغییری نداشتند و بهای دلار در رقم 13 هزار و 400 تومان ثابت ماند.از طرفی بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد که بر این اساس قیمت 16 ارز بین بانکی افزایش یافته است.

به گزارش سایت طلا قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۱۳۴۰۰ تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳۱۵۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

همچنین قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۱۴۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴۶۵۰ تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۶۳۲ تومان تعیین شده است.

قیمت دلار ثابت ماند/نرخ ارز‌های رسمی در 7 بهمن 98 / قیمت 16 ارز افزایش یافت

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس قیمت ۱۶ ارز بین بانکی افزایش یافته است.

قیمت دلار ثابت ماند/نرخ ارز‌های رسمی در 7 بهمن 98 / قیمت 16 ارز افزایش یافت

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

تصمیم کمیسیون تلفیق درباره پرداخت یارانه معیشتی بنزین در سال 99 | 9.8 هزار تحلیل روزانه سکه امامی و مثقال طلا آبشده|سیگنال خرید و فروش | 2.7 هزار الان وقت خرید این خودروها است! | 3.2 هزار قیمت روز محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو ششم بهمن ۹۸/کولاک قیمت‌ها،محصولات مدیران خودرو را از خواب زمستانی بیدار کرد | 4.5 هزار مصرف این غذای خوشمزه برای کاهش کم خونی توصیه می شود/دفع سریع سنگ کلیه با یک سبزی پر خاصیت | 85.1 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید