حفتر به تعهدات خود عمل نخواهد کرد


محمد کونونو سخنگوی حکومت توافق ملی لیبی با انتشار اطلاعیه ای اعلام داشت، شبه نظامیان خلیفه حفتر به تعهدات و شرایط توافق عمل نخواهند کرد

محمد کونونو سخنگوی حکومت توافق ملی لیبی با انتشار اطلاعیه ای اعلام داشت، شبه نظامیان خلیفه حفتر به تعهدات و شرایط توافق عمل نخواهند کرد.

در اطلاعیه ضمن اشاره براینکه، شبه نظامیان وایسته به خفتر به میسراتا با پشتیبانی هوایی، حمله زمینی ترتیب دادند، گفته شد، بمباران ترابلس پایتخت لیبی هنوز هم ادامه دارد.

در اطلاعیه گفته شد، نیروهایمان تجهیزات نظامی و مهمات ساخت مصر را ضبط کرده و برخی از خودروهای مسلح را از قدرت عمل ساقط کرده اند. شبه نظامیان شورشی مزدور منجمله شبه نظامیان خارجی را تحت کنترل قرار دادیم. برخی از شبه نظامیان اجساد را در داخل خودروها رها کرده و فرار کردند.

کونونو از غیرنظامیان منطقه ای که از ابو کارین در جنوب میسراتا تا سیرته در شرق امتداد می یابد، خواست تا از شبه نظامیان مزدور دوری جسته و اجازه ندهند که خود بعنوان سپر زنده استفاده بکنند.

سخنگوی نظامی وابسته به حکومت توافق ملی قبلا گفته بود، شبه نظامیان شورشی وابسته به خفتر، محلات غیرنظامی در ترابلس و به بمباران فرودگاه میتیگا با سلاحهای سنگین ادامه می دهند.

ترابلس از 4 ام آوریل سال 2019 بدین طرف مورد هدف حملات شبه نظامیان قرار می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش